Укрзалізниця докладає усіх зусиль для своєчасного повернення коштів пасажирам за невикористані квитки

16 березня 2020, 15:11

Наразі спостерігається суттєве падіння продажу квитків на тлі збільшення випадків повернення проїзних документів, зокрема і на нескасовані поїзди. Так, з 11 до 15 березня пасажири повернули 303 тис. залізничних квитків на загальну суму майже 86,6 млн грн.

Для повернення коштів за невикористані квитки, придбані в касах, потрібно звернутися у будь-яку залізничну касу. Пасажиру відразу повертають кошти, окрім випадків, коли відсутня достатня кількість готівки. У такому разі гаситься квиток, і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж шести місяців. При цьому кошти  повертаються впродовж трьох—п’яти днів з моменту звернення пасажира.

Укрзалізниця вживає усіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. Просимо пасажирів ставитися до ситуації з розумінням і терпінням.

Квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. Кошти зараховуються на карту впродовж 30 календарних днів.

Укрзалізниця компенсує пасажирам 100 % вартості проїзного документа на всі скасовані через введення карантину міжнародні поїзди.

На міжнародні поїзди, яким обмежено маршрут, повну вартість квитка можна повернути у випадку, якщо була скасовано зупинка, до якої пасажир мав проїзний документ. У всіх інших випадках повернення проїзних документів здійснюється на загальних підставах відповідно до «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».

Для оперативного інформування пасажирів працює Telegram-канал @UkrzalInfo.

У разі виникнення запитань просимо звертатися до Контактного центру Укрзалізниці: 0 800 503 111 — або у Facebook Messenger офіційної сторінки компанії.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?