Укрзалізниця планує у новорічно-різдвяний період перевезти на 7 % більше пасажирів, ніж у відповідний період минулого року. Про це повідомив директор Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень АТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан.

«Кількість пасажирських вагонів з об’єктивних причин, зокрема старіння парку, зменшується, а попит зростає. В таких умовах ми розробляємо графік таким чином, щоб рухомий склад міг зробити більше рейсів. Щоб збільшити пропозицію місць і мінімізувати дефіцит квитків. На сьогодні у продажу є вільні місця на поїзди в усіх популярних напрямках. Продаж на дати після 20 грудня відкрито. Плануємо у новорічно-різдвяний період збільшити обсяги пасажирських перевезень на 7 %», — розповів Олександр Красноштан. Він також зауважив, що наразі Укрзалізниця також формує схеми на майже 30 додаткових поїздів, що курсуватимуть в період зимових свят, аналізує попит. Онлайн-система продажу квитків [email protected], як зазначив Олександр Красноштан, наразі працює у штатному режимі, а технічні ускладнення напередодні були викликані надмірним навантаженням. «Учора були ситуації, коли у зв’язку з надмірним навантаженням на онлайн-систему продажу квитків оплата здійснювалася, а електронні квитки пасажири не отримували. Ці ситуації вже врегульовані. Наразі немає жодного випадку завислої оплати, сервіс працює. Перепрошуємо за незручності. Сподіваємося на розуміння ситуації», — зазначив Олександр Красноштан.

Фахівці Укрзалізниці в онлайн-режимі підтримують стабільність функціонування системи, здійснюється персональна робота щодо повернення коштів та завершення оформлення квитків клієнтам, у яких виникали проблеми із придбанням проїзний документів. Нагадаємо, що 4 грудня Укрзалізниця реалізувала рекордну кількість квитків — 244 тис.

Раніше повідомлялося, що задля уникнення спекуляцій повернення електронних квитків у період з 15 грудня до 15 січня здійснюватиметься лише через залізничні каси.