Укрзалізниця проводить підготовку до електрифікації дільниці Ковель—Ізов—Держкордон, — Євген Кравцов

10 липня 2019, 14:40

В Укрзалізниці триває підготовка до електрифікації дільниці Ковель—Ізов—Держкордон. Залізничники вже реконструювали колії та інфраструктуру на станції Ізов Волинської області. Роботи з електрифікації планується розпочати вже цього року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника компанії, зазначена дільниці завдовжки майже 100 км наразі є найбільш затратною частиною маршруту експорту залізорудної сировини з Кривого Рогу на металургійні підприємства в Польщі. «Через відсутність електрифікації на зазначеній дільниці ми вимушені перевозити вантажі на дизель-тязі. В умовах постійного зростання цін на нафтопродукти електрифікація сприятиме зменшенню експлуатаційних витрат, енергозбереженню, зниженню забруднення природного середовища від згорання дизпального. Крім того, для клієнтів-вантажовідправників ми суттєво скоротимо терміни доставки вантажів», — зазначив Євген Кравцов.

Наразі на дільниці курсують 14 вантажних, два пасажирські та шість приміських поїздів, після електрифікації її пропускну спроможність буде збільшено вдвічі. У ході електрифікації дільниці Ковель—Ізов—Держкордон залізничники переобладнають шість проміжних станцій, п’ять зупиночних пунктів та один роз’їзд. Буде змонтовано 154 км контактної мережі на перегонах і станціях, а також перевлаштують електропостачання та освітлення 26 станцій та переїздів.

Загалом з квітня до червня 2019 р. залізничники відремонтували 492 км колії. З них реконструйовано 93 км, а капітальний і середній ремонт проведено на 399 км. Зокрема, з початку року оновлено інфраструктуру на таких дільницях: Хлібодарівка—Роз’їзд 393 км (8 км); Гракове—Шевченкове (15,6 км); Цвіткове—Володимирівка (4,7 км), Фундукліївка—Цибулеве (6 км), Спартак—Бородянка (11 км), Сухоліси—Рокитне (4,3 км), Озеряни—Здолбунів (5,5 км), Мардарівка—Перехрестове (7 км), Канатове—Кропивницький (7,6 км).

Довідково

У залізниці в планах на 2019 р. — реконструкція 271,6 км колії, капітальний ремонт 140,9 км колії та середній ремонт 949 км колії. Найбільші обсяги ремонтно-колійних робіт виконуватимуться на дільницях Жмеринка—Вапнярка—Одеса, Київ—Жмеринка—Підволочиськ, Козятин—Здолбунів, Київ—Коростень—Шепетівка—Здолбунів—Красне—Львів, Львів—Стрий—Чоп, Фастів—Миронівка—П’ятихатки—Чаплине, Лозова—Запоріжжя—Кривий Ріг—Тимкове, Київ—Гребінка—Харків—Основа—Куп’янськ, Київ—Ніжин—Горностаївка та Комиш-Зоря—Волноваха.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?