Укрзалізниця розглядає різноманітні варіанти приватно-державного партнерства для інвестицій, — Антон Саболевський

01 листопада 2019, 15:38

Укрзалізниця вважає перспективними для залучення приватного капіталу залізничні вокзали, немагістральну інфраструктуру та інтермодальні комплекси. Про це розповів директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

«Укрзалізниця  співпрацює зі Світовим банком і планує залучити ЄБРР з приводу концесії залізничних вокзалів. У світовій практиці розвинене приватно-державне партнерство у формі концесії вокзалів. Також приватні інвестиції доцільно вкладати у припортові станції, під’їзні колії для збільшення пропускної спроможності та покращення якості послуг, а також інтермодальні комплекси», — зазначив Антон Саболевський.

Він зауважив, що світовий досвід свідчить про недоцільність повної приватизації залізниць, тому в різних країнах через механізм IPO обирають найбільш прийнятні варіанти. Вихід Укрзалізниці на IPO дасть змогу залучити інвестиції в оновлення рухомого складу та інфраструктури.

«Для покращення якості обслуговування клієнтів необхідні інвестиції, а чинні тарифи і відсутність державного фінансування не залишають іншого вибору, як звертатися до приватного ринку капіталу й залучати кошти, щоб інвестувати в розвиток залізниці. Саме IPO є тим інструментом, який дозволяє не брати на себе боргові зобов’язання, не збільшувати кредитний портфель, а за частину акцій залучати певну кількість  засобів для інвестування в рухомий склад та інфраструктуру», — зазначив Антон Саболевський.

Він наголосив на важливості підготовки до IPO, оскільки в ході цього процесу компанія стає чіткою, прозорою та зрозумілою для світу.

Як повідомлялося раніше, Укрзалізниця, Мінінфраструктури та ЄБРР підписали меморандум про співпрацю щодо підготовки АТ «Укрзалізниця» до IPO.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?