Укрзалізниця створює єдину акредитовану випробувальну лабораторію для посилення перевірки якості продукції

19 травня 2020, 09:30

Укрзалізниця створює єдину акредитовану випробувальну лабораторію на базі Науково-впроваджувального центру (НВЦ) філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» з метою посилення перевірки якості продукції залізничного транспорту. Очікуваний економічний ефект для компанії після втілення проєкту становитиме до 3 млн грн на рік.

З цією метою до зазначеної філії було приєднано Головну вимірювальну хіміко-технологічну та екологічну лабораторію регіональної філії «Південно-Західна залізниця» і вже здійснено переведення всього діючого штату.

«Створення нового підрозділу дасть змогу розширити сферу акредитації випробувальної лабораторії на 103 нових методи випробувань. Уже розпочато навчання фахівців новоствореного підрозділу; розроблено нову документацію системи управління якістю з урахуванням нових напрямів випробувань; підготовлено заявку до Національного агентства з акредитації України (НААУ) на розширення сфери акредитації НВЦ з урахуванням нових методів випробувань», — повідомив член правління АТ «Укрзалізниця» Франтішек Буреш.

За його словами, проведення планового моніторингу з боку НААУ щодо підтвердження компетенції та отримання атестату на розширення сфери акредитації НВЦ заплановано на листопад 2020 р.

Найближчим часом, після придбання нового випробувального обладнання, планується розширити спектр випробувань, зокрема спектрального аналізу олив, мастил, сталей і чавунів. Також із приєднанням зазначеної лабораторії до філії «НДКТІ» розширено спектр виконання науково-дослідних робіт щодо перевірки якості пально-мастильних матеріалів, умов праці працівників на залізничному транспорті, зайнятих на важких і небезпечних видах робіт, тощо.

Вжиття усіх необхідних організаційних заходів та підтвердження компетенції НВЦ, зокрема і при розширенні сфери акредитації з боку НААУ, дасть змогу компанії не лише запровадити нові інноваційні методи контролю якості залізничної продукції та отримати економічний ефект на рівні приблизно 3 млн грн на рік, а й підвищити рівень надійності та безпеки перевізного процесу.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?