Укрзалізниця у 2019 р. спрямувала майже 342 млн грн на модернізацію 27 пасажирських вагонів, — Євген Кравцов

23 грудня 2019, 10:10

З початку 2019 р. Укрзалізниця оновила капітально-відновлювальним ремонтом 27 пасажирських вагонів. До кінця року компанія модернізує ще два плацкартні вагони. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника компанії, на цей вид ремонту Укрзалізниця витратила майже 342 млн грн та отримала фактично нові 15 купейних, дев’ять плацкартних і три вагони СВ. «Під час капітально-відновлювального ремонту вагонів компанія реалізує програму імпортозаміщення, оскільки майже всі комплектуючі — вітчизняних виробників. З модернізованих вагонів Укрзалізниця формує нові поїзди та збільшує кількість вагонів поїздів на популярних напрямках», — розповів Євген Кравцов.

У ході модернізації вагонів змінюється інтер’єр салону, оновлюються вікна, полиці, обладнання вагона. У купе встановлено додаткові місцеві світлодіодні світильники на кожне місце. Верхні полиці обладнані захисним бортиком.

Також встановлюються екологічно чисті туалетні комплекси закритого типу, системи відеоспостереження, дахова система кондиціонування повітря. У службовому купе провідника встановлюється пульт керування, енергосистема вагона обладнана перетворювачем напруги.

Із вагонів, що пройшли КВР, цьогоріч сформовані нічний експрес Київ—Маріуполь, новий склад поїзда Київ—Лисичанськ, що дало змогу збільшити періодичність його курсування, другий склад поїзда Київ—Запоріжжя—Київ, сформовано новий поїзд Київ—Чернівці.

Такий вид ремонту забезпечують шість пасажирських вагоноремонтних депо Укрзалізниці: у Гребінці, Бахмачі, Ковелі, Каховці, Харкові, Синельниковому. Замовлення від Укрзалізниці сприяють економічному розвитку регіонів та зайнятості місцевого населення. Постачальники комплектуючих — низка вітчизняних підприємств, багато з них є містоутворюючими.

Як повідомлялося раніше, за останні чотири роки Укрзалізниця придбала 70 нових пасажирських вагонів та ще 224 модернізувала.

Довідка

Укрзалізниця оновлює пасажирський рухомий склад без виділення державних коштів ані на придбання нових вагонів, ані на покриття різниці між теперішніми тарифами на перевезення пасажирів та реальними витратами на забезпечення пасажирських перевезень. Щороку збитки від пасажирських перевезень мають тенденцію до зростання: у 2015 р. — 7,5 млрд грн, у 2016 р. — 8,9 млрд грн, у 2017 р. — майже 10 млрд грн, у 2018 р. — 12,4 млрд грн. У 2019 р. збитки від пасажирських перевезень орієнтовно становитимуть14,3 млрд грн.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?