Укрзалізниця оновлюватиме парк електровозів двома шляхами: за рахунок капітального ремонту з подовженням терміну служби та придбання нового тягового рухомого складу. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час прес-конференції у Києві.

За словами керівника Укрзалізниці, компанія взаємодіє зі світовими виробниками залізничного рухомого складу: німецькою Siemens Mobility, чеською Skoda Transportation, французькою Alstom, китайською CRRC і канадською Bombardier Transportation для вибору постачальника електровозів.

«Для реалізації довгострокового проекту з оновлення вантажних електровозів  у 2019 р. буде проведений відбір стратегічного партнера. Наразі тривають переговори з кількома компаніями-виробниками, з якими Укрзалізниця раніше підписала меморандуми про співпрацю. Головні вимоги до нової техніки — щоб електровози були побудовані за сучасними технологіями, економні за споживанням енергоресурсів, надійні, ремонтопридатні, безпечні та комфортні», — повідомив Євген Кравцов.

За словами керівника компанії, вже у першому півріччі цього року Укрзалізниця планує протестувати електровози іноземного виробництва на українських коліях. «Перед закупівлею зразки електровозів передових світових виробників ми протестуємо на найбільш навантажених дільницях залізниці України. Після цих випробувань ми зможемо остаточно визначитися з партнером-постачальником електровозів», — зазначив Євген Кравцов. 

За інформацією голови правління компанії, для заміни застарілого парку необхідно впродовж 10 наступних років закупити до 480 електровозів. Необхідний обсяг інвестицій становить 80 млрд грн.

«Електровози є основою тяги на українських магістралях. Наразі ними перевозиться понад 80 % вантажів. Укрзалізниця планує збільшувати обсяг електрифікації залізниць. І потреба в оновленні парку зростає», — зауважив голова правління АТ «Укрзалізниця».

Євген Кравцов наголосив, що основною умовою співпраці з партнером з оновлення електровозів є високий рівень локалізації виготовлення в Україні — з доведенням до 50 %.