Укрзалізниця визначила вимоги до учасників проєкту з допуску приватної тяги на магістральні лінії

24 грудня 2019, 13:59

Укрзалізниця визначила вимоги до учасників проєкту з допуску приватної тяги на магістральні лінії, ключові з яких стосуються локомотивів, машиністів та безпеки руху. Про це повідомив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський у своєму блозі для медіацентру «Магістраль».

За його словами, тяговий рухомий склад учасників проєкту має бути технічно справним, сертифікованим для експлуатації в Україні та мати вік у межах нормативного терміну служби, встановленого заводом-виробником. Машиністи повинні мати диплом одного із центрів підготовки персоналу Укрзалізниці («школа машиністів») та допуск до роботи як на серію локомотива, так і на відповідну дільницю.

«І ключова вимога Укрзалізниці стосується того, що на підприємстві-учаснику має бути впроваджена система управління безпекою. Мається на увазі, передусім, наявність машиніста-інструктора, який переймається навчанням локомотивних бригад і контролює їхню діяльність», — наголошує Антон Саболевський.

Він нагадав, що, згідно з рішенням Кабінету Міністрів України, цей проєкт реалізовуватиметься в три етапи. На першому Міністерство інфраструктури має затвердити тимчасове положення про порядок допуску приватних локомотивів та визначити перелік учасників. Другий етап — запуск та реалізація, моніторинг стану справ, а третій — оцінка результатів та їхнє оприлюднення.

Антон Саболевський також повідомив, що, згідно з постановою Уряду, при Міністерстві інфраструктури створено комісію, яка займатиметься підготовкою наказів щодо визначення експериментальних дільниць та затвердження учасників проєкту.

«Позиція Укрзалізниці щодо допуску приватної тяги на магістральні лінії проста. Ми говоримо про те, що не потрібно кожного разу окремо обирати напрямки під бажання заявників, адже це має відбуватися централізовано. Для цього ми вже передали список дільниць, що найменш вантажонапружені й становлять 15 % від загальної протяжності колій. Саме на цих малодіяльних лініях пропонуємо провести експеримент із впровадження приватної тяги», — резюмував Антон Саболевський.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?