Укрзалізниця завершила будівництво роз’їзду на 327-му км перегону Магедове—Комиш-Зоря. Таким чином компанія повністю завершила перший етап реалізації проекту з реконструкції дільниці Пологи—Комиш-Зоря. Це дозволить значно збільшити пропускну спроможність стратегічного маріупольського напрямку. Про це повідомив в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Інтенсивно реалізуємо проект з реконструкції дільниці Пологи—Комиш-Зоря, який минулого року розпочали з колійного розвитку станції Комиш-Зоря. Ми неухильно виконуємо свої зобов’язання перед металургами та маріупольцями», — зазначив в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

На цьому тижні комісією ПАТ «Укрзалізниця» роз’їзд було прийнято в експлуатацію. Як поінформував голова комісії, директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Микола Кужавський, придніпровські залізничники виконали значні обсяги колійних та монтажних робіт, зберігаючи рух поїздів на маріупольському напрямку. Це дало можливість металургійним комбінатам Приазов’я працювати безперебійно.

Зокрема, на місці будівництва роз’їзду колійники вклали дві приймально-відправні колії загальною протяжністю 2,4 км, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки, виконали необхідні опоряджувальні роботи — баластування, рихтування, виправку тощо. Для обладнання колій і стрілочних переводів роз’їзду пристроями СЦБ на 327-му км було встановлено й облаштовано транспортабельні модулі та необхідне польове обладнання.

Фахівці господарства сигналізації та зв’язку ввімкнули та відрегулювали пристрої радіозв’язку, оповіщення, мікропроцесорної централізації, світлофори. Роз’їзд отримав сучасне освітлення.

Нагадаємо, що в листопаді 2017 р. придніпровські залізничники вклали на стиковій станції Комиш-Зоря одну приймально-відправну колію та два стрілочні переводи, у квітні 2018 р. — ще дві додаткові колії та сім стрілочних переводів, що розширило можливості підвезення та здавання поїздів на маріупольському напрямку до 21 поїзда щодоби.