Укрзалізниця запропонувала вантажовідправникам електронний сервіс для формування заявок

01 листопада 2019, 13:01

Укрзалізниця запропонувала клієнтам подавати електронні заявки на організацію перевезень вантажів за узгодженими графіками руху маршрутних поїздів в АС «Клієнт». Про це на зустрічі із зерновиками повідомив директор Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрій Мірошніков.

Перші електронні заявки вантажовласники можуть подавати на узгодження графіків руху маршрутних поїздів на грудень 2019 р. За кожним замовленням Укрзалізниця надаватиме клієнтам зворотний зв'язок. Такий механізм дасть змогу, за словами Андрія Мірошнікова, вдосконалити процес планування перевезень та ефективніше розподіляти обмежені вантажні ресурси.

При організації перевезень зернових вантажів пріоритет надаватиметься графіковим маршрутам, кількість яких щомісяця зростає. У жовтні за узгодженими графіками руху перевезено 293 маршрути зернових, а на листопад заявлено майже 750. Однак наразі залізнична та портова інфраструктура дозволяють перевозити в середньому приблизно 450 маршрутних поїздів із зерновозів АТ «Укрзалізниця» щомісяця. Тому завчасне та раціональне планування перевезень відіграє важливу роль у забезпеченні клієнтів вантажними ресурсами.  

«Завдяки організації перевезень зернових вантажів маршрутними поїздами за узгодженими графіками руху з чіткою датою відправлення та прибуття, прогнозованим терміном перевезення вдалося вдвічі прискорити обіг зерновоза — до 5—6 діб», — зауважив Андрій Мірошніков.

Він наголосив, що з метою запобігання спекуляціям та підвищенню відповідальності за якість планування компанія запровадить штрафи за відмову клієнтів від раніше заявленого маршрутного відправлення. Такі запобіжні заходи необхідні, аби уникнути перепродажу послуги та замовлень, які перевищують можливості вантажовідправників.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?