Укрзалізниця запустила другий склад поїзда Київ—Маріуполь із оновлених вагонів, чим зробила цей маршрут щоденним

28 жовтня 2019, 11:05

27 жовтня Укрзалізниця запустила в перший рейс молодіжний поїзд із 350 представниками Української академії лідерства, які візьмуть участь у форумі «Кожне завтра розпочинається вже сьогодні», що відбудеться днями у Маріуполі. Надалі цей поїзд курсуватиме як другий склад нічного експреса № 10/9 Київ—Маріуполь. Таким чином маршрут стає щоденним.

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов привітав перших пасажирів та зазначив, що цей поїзд сформовано із 10 вагонів (трьох плацкартних, шести купейних та одного вагона типу СВ) після капітально-відновлювального ремонту. «Символічно, що в цю подорож вас везе Укрзалізниця. Інфраструктура і залізниця єднають нашу країну. Цей поїзд сформований із вагонів, які у цьому році пройшли модернізацію на шести заводах Укрзалізниці, що розташовані у різних куточках України», — наголосив він.

За словами керівника компанії, на капітально-відновлювальний ремонт цих вагонів Укрзалізниця витратила понад 140 млн грн з ПДВ. «КВР дає змогу подовжити термін експлуатації вагона на половину його життєвого циклу: вагон можна буде використовувати на 14 років більше при нормативному терміні служби 28 років», — розповів Євген Кравцов.

Нагадаємо, що перший склад поїзда № 10/9 Київ—Маріуполь курсує з 30 березня через день. За цей період ним скористалися в обох напрямках загалом 74,1 тис. пасажирів.

 

Довідка

Після  капітально-відновлювального ремонту Укрзалізниця отримує майже нові вагони з покращеними характеристиками вузлів і систем та рівнем комфорту для пасажирів. 100 % комплектуючих вітчизняного виробництва. У вагонах встановлено систему кондиціонування, вакуумні туалети вітчизняного виробництва, додаткові розетки. Також оновлено інтер’єр салонів: використано шумоізоляційні покриття підлоги, на вікнах — ролети з вогнетривкої тканини. Пасажирам запропонували нову постіль із гіпоалергенними подушками, ковдрами та матрацами.

Модернізація вагонів проводиться у депо Каховка, Бахмач, Ковель, Синельникове, Харків, Гребінка та на Харківському вагонобудівному заводі. Загалом з початку 2019-го Укрзалізниця виконала КВР 26 вагонів і до кінця року планує відремонтувати ще майже 40 вагонів. Ними поповнюються состави фірмових поїздів та формуються нові.

 


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?