Увага! Працюють інформаційні сервіси для працівників Укрзалізниці щодо ситуації з карантинними заходами

17 березня 2020, 10:45

До уваги залізничників та членів їх родин! Для оперативного інформування працівників щодо ситуації в компанії та країні працюють Viber, канал в Telegram та Facebook-сторінкаТакі заходи проводяться в компанії за дорученням в. о. голови правління товариства Желько Марчека.

Комунікаційні сервіси сприятимуть швидкому інформуванню працівників про проведення дезінфікуючих заходів, забезпечення засобами індивідуального захисту, переведення на дистанційну роботу та навчання.

Залізничники через впроваджені сервіси оперативніше отримуватимуть внутрішні інструкції щодо заходів, які впроваджуються в межах карантину, та матимуть зворотний зв'язок з керівництвом підрозділів.

«Залізничний транспорт та інфраструктура — це місце масового контакту працівників та клієнтів. Укрзалізниця своїм найголовнішим завданням вважає убезпечити працівників та користувачів послуг компанії. Ми збільшуємо кількість засобів індивідуального захисту лінійних працівників та засобів для обробки рухомого складу і приміщень, переглядаємо графіки роботи й запроваджуємо для частини персоналу дистанційну форму роботи. Ми на прямому зв’язку зі своїми працівниками і задля їхньої підтримки посилюємо комунікацію», — наголосив Желько Марчек.

Компанія запрошує працівників усіх структурних підрозділів, регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» приєднуватися до корпоративних спільнот і каналів.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?