За півроку експреси Укрзалізниці перевезли понад 360 тис. пасажирів до Міжнародного аеропорту «Бориспіль» та зворотно. І попит постійно зростає: якщо на початку проекту Kyiv Boryspil Express перевозив приблизно 1 тис. пасажирів за добу, то зараз — утричі більше. Про це розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

На думку керівника Укрзалізниці, підсумки перших півроку роботи Kyiv Boryspil Express є такими: маршрут відбувся, він користується попитом і популярністю серед пасажирів, в окремі відрізки доби спостерігається відвертий ажіотаж, однозначно виграно конкуренцію з автоперевізниками. «Ми зробили все від нас залежне: адаптували графік Kyiv Boryspil Express до пасажиропотоку аеропорту, ввели в експлуатацію після модернізації шостий склад дизель-поїзда Pesa, визначили пікові періоди й запустили здвоєні состави експреса», — розповів Євген Кравцов.

Він також повідомив, що спеціально для потреб маршруту Kyiv Boryspil Express уже розпочато спорудження платформи на Видубичах. Це перший етап більш масштабної реконструкції даного транспортно-пересадочного вузла, його інтеграції з транспортною системою столиці, зокрема метрополітеном. Будівництво платформи на Видубичах дасть змогу уже до кінця 2019 р. здійснювати там зупинку Kyiv Boryspil Express, як і планувалося під час запуску проекту.

За словами Євгена Кравцова, на цьому маршруті в ідеалі необхідні поїзди більшої місткості, оптимально до 500 пасажирів. П’ять таких складів могли б забезпечити безперебійну й ритмічну доставку всіх бажаючих в аеропорт і зворотно. «Це була б адекватна реакція на ті логістичні виклики, які виникають внаслідок стрімкого розвитку потенціалу Бориспільського летовища та прогресуючого збільшення кількості пасажирів, що користуються головними повітряними воротами країни. Однак не забуваємо, що один поїзд такої комплектації потягне на мільйонів 9 євро. До того ж уже сьогодні маємо думати, що це повинні бути: або електропоїзди з автономним ходом, або ж гібридні дизель-електропоїзди, оскільки основна частина цього маршруту електрифікована. Варіантів придбання такого рухомого складу може бути кілька: партнерство з приватними структурами, коли ми використовуємо їхні поїзди, державне фінансування та кошти власне Укрзалізниці», — зазначив голова правління товариства.

Залізничне сполучення станція Київ-Пасажирський—станція Бориспіль-Аеропорт було відкрите 30 листопада 2018 р.