Казахстан має схоже з Україною технічне радянське минуле у сфері залізничного транспорту. Було обрано два механізми. Завважу, що не пішли шляхом 100 % державної підтримки чи підняття тарифу на послуги залізниці.

Ці два інструменти взаємодоповнювали один одного. По-перше, Казахстанські залізниці отримали можливість не лише щороку переглядати свій тариф відповідно до індексу цін товаровиробників, а й установлювати його вище цього показника на 6—7 %. Така цінова дельта спрямовувалася на закупівлю нових локомотивів. По-друге, держава видала Казахстанським залізницям фактично безкоштовну позику на придбання тягового рухомого складу (під 1 % на 40 років).

Детальніше читайте тут: https://info.uz.ua/blogi/dlya-onovlennya-lokomotivnogo-parku-potriben-zbalansovaniy-pidkhid-pidtrimka-biznesu-ta-derzhavi