Фактично зростання вартості складових перевізного процесу «з’їло» індексацію тарифу на 15 %, яка відбулася ще в листопаді 2017 р. У зв’язку з чим в Укрзалізниці зникає зобов’язання щодо ведення окремого інвестрахунку, що був створений для контролю за цільовим використанням коштів, отриманих від такої індексації. Накопичені на рахунку гроші мали спрямовуватися на капітальні інвестиції, але сьогодні, порівняно з 2017 р., компанія потребує більше коштів на поточні витрати — ремонт рухомого складу та інфраструктури, закупівлю пального, електроенергії тощо.

 

Детальніше читайте тут: https://info.uz.ua/blogi/zrostannya-vartosti-skladovikh-pereviznogo-protsesu-zilo-koshti-na-investitsiynomu-rakhunku-tovaristva