З липня 2019 року в електронній системі ProZorro.Продажі зросла вартість послуги з використання вагона-зерновоза Укрзалізниці

11 вересня 2019, 16:33

У новому маркетинговому році на аукціонах ProZorro.Продажі ринок пропонує за вагон-зерновоз Укрзалізниці ціну за групові відправлення на 51 % більшу від базової ставки та на 6 % вищу за маршрутні.

Так, у ході аукціонів, що відбулися від початку нового маркетингового періоду, який розпочався в липні 2019 р., при стартовій ціні 1117 грн за використання вагона-зерновоза учасники електронних торгів запропонували в середньому ставку в розмірі 2219 грн за групові відправлення та ставку в розмірі 1193 грн за маршрутні відправлення.

Формування ринкової ціни на послугу з використання рухомого складу компанії в електронній торговій системі ProZorro.Продажі позитивно вплинуло на дохідну частину компанії від продажу послуги. Так, з грудня 2018-го до серпня 2019 р. доходи Укрзалізниці від продажу послуг з використання вагонів-зерновозів через ProZorro.Продажі порівняно з базовою ставкою зросли на 58 %.

На електронні торги Укрзалізниця виставляє майже 30 % від загального добового навантаження зерновозів компанії. З початку нового маркетингового року Укрзалізниця реалізувала через ProZorro.Продажі послугу з використання понад 2,2 тис. вагонів-зерновозів, а впродовж грудня 2018-го—серпня 2019 р. — більш як 16,7 тис. зерновозів.

За словами голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, для перевезення зернових Укрзалізниця і надалі пропонуватиме клієнтам послугу з використання вагонів-зерновозів в електронній системі ProZorro. «Ми встановлюємо додаткову плату за гарантовану графікову відправку в обсязі 20 % від вартості перевезення. Найближчим часом ми не очікуємо значної кількості графікових відправок, у зв’язку з чим щонайменше 10 із 15 маршрутів виставлятимемо на аукціони в ProZorro», — повідомив Євген Кравцов.

За його словами, це дасть змогу не лише максимально ефективно забезпечити перевезення нового врожаю, а й прозоро та справедливо розподілити парк рухомого складу Укрзалізниці серед усіх учасників ринку. «Наша мета — максимально налагодити механізм, коли всі продажі, весь розподіл маршрутних відправок Укрзалізниці здійснюватиметься або через графікові відправки, або через ProZorro», — зазначив Євген Кравцов.

Нагадаємо, перші відкриті аукціони з продажу послуг з використання вагонів вантажного парку Укрзалізниці на ProZorro.Продажі відбулися наприкінці 2018 р. Електронні торги формують об’єктивні ціни на послуги з використання рухомого складу Укрзалізниці, дозволяють компанії збільшити дохідну частину від реалізації послуги, а також прозоро розподіляти парк вантажних вагонів між клієнтами.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?