З початку 2018 р. через інтернет-сервіси пасажири придбали понад 14 млн квитків. Загалом з початку впровадження послуги реалізовано через всесвітню мережу 70 млн квитків.

Наразі через електронні канали клієнти Укрзалізниці купують приблизно 50 % квитків від загального продажу, тоді як ще у 2011 р., коли було впроваджено оформлення квитків через офіційний сайт компанії, цей показника сягав лише 1 %.

Онлайн-квитки можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, окрім деяких додаткових. На додаткові поїзди та міжнародні, що курсують у сполученні з країнами СНД, пасажири в режимі онлайн можуть оформити й оплатити проїзд, після чого отримають бланк замовлення на електронну пошту, і його необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток. Також квитки через інтернет можна оформити на 31 регіональний поїзд і на міжнародні потяги №№ 705 та 715 Київ—Перемишль, № 751/752 Здолбунів—Холм, № 735/736 Одеса—Перемишль і № 753/754 Ковель—Холм.

При оформленні квитків через інтернет пасажир може самостійно обрати потрібний поїзд, тип вагона й місце. Також пасажир може обрати вагон із кондиціюванням.

Квиток, оформлений через інтернет, практично неможливо загубити: його можна друкувати необмежену кількість разів з листа, що приходить на електронну пошту пасажира.

Для придбання квитків онлайн пасажири можуть скористатися офіційним сервісом Укрзалізниці booking.uz.gov.ua.