Упродовж 10 місяців поточного року відремонтовано понад 1,5 тис. км колії. Це на 102 км більше, ніж за відповідний період 2017 р.

Зокрема, реконструйовано 229 км, капітальний і середній ремонт проведено на 810,1 км колії, а комплексно-оздоровчий — на 444,6 км колії.

Основні ремонтно-колійні роботи виконувалися на таких напрямках: Київ—Жмеринка—Підволочиськ—Львів—Мостиська; Чоп—Львів; Фастів—Миронівка—П’ятихатки—Чаплине—Красна Могила; Київ—Гребінка—Харків—Тополі; Жмеринка—Одеса; Ягодин—Ковель—Здолбунів—Козятин; Київ—Ніжин—Горностаївка.

Крім того, у цьому році Укрзалізниця продовжила роботи щодо збільшення пропускної здатності дільниці Запоріжжя—Комиш-Зоря—Волноваха, що веде до меткомбінатів Приазов’я. Уже завершено перший етап реалізації проекту з реконструкції дільниці Пологи—Комиш-Зоря. Зокрема, на місці будівництва роз’їзду колійники вклали дві приймально-відправні колії загальною протяжністю 2,4 км, чотири стрілочні переводи та два скидальні гостряки, а також виконали необхідні опоряджувальні роботи: баластування, рихтування, виправку тощо. Це дасть змогу значно збільшити пропускну спроможність стратегічного маріупольського напрямку.

Вже наступного року Укрзалізниця планує розпочати комплекс робіт з електрифікації та будівництва другої колії на напрямку Долинська—Миколаїв—Колосівка, які розраховані до 2023 р.