Станом на початок серпня 2018 р. угоду з регіональною філією «Львівська залізниця» на компенсацію коштів за пільгові перевезення пасажирів уклали лише 43 органи державної влади та місцевого самоврядування у семи областях, територію яких об’єднує Львівська магістраль. При тому загальна сума на рік, закладена на ці видатки у місцевих бюджетах, становить 6,8 млн грн, тоді як упродовж семи місяців 2018 р. філія надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій у приміському сполученні на загальну суму понад 32,6 млн грн. А сума коштів, яку за звітний період компенсували магістралі у семи областях західного регіону, становить 3,6 млн грн, тобто приблизно 9 % фактично витраченого.

Залізничники наголошують, що незадовільний рівень відшкодування витрат магістралі за перевезення пасажирів пільгових категорій, які становлять майже 40 %, є одним із факторів, що суттєво впливають на інтенсивність і сервіс приміських перевезень. Наприклад, торік регіональна філія «Львівська залізниця» надала послуг із перевезення пільгових категорій пасажирів на суму майже 68,5 млн грн, тоді як сума компенсації за ці послуги за підсумками 2017 р. становила лише 8,1 млн грн. Таким чином, лише за один рік залізниця недоотримала за фактично надану послугу понад 60 млн грн. Для порівняння варто зауважити, що вартість заводського капітального ремонту електропоїзда у складі 10 вагонів із продовженням терміну його експлуатації становить приблизно 35 млн грн.

Нестача коштів на ремонт та модернізацію призводить до погіршення технічного стану рухомого складу та зменшення кількості одиниць, придатних для експлуатації. З огляду на ці обставини та з метою гарантування безпеки руху залізничники змушені вдаватися до непопулярних заходів, у тому числі тимчасової експлуатації окремих поїздів у скорочених складах.