Залізничні пасажирські перевезення в Україні повинні дотуватися державою, як у більшості європейських країн, — Крістіан Кун

23 серпня 2019, 10:17

Достатні інвестиції в залізничну інфраструктуру і в підтримку належного рівня пасажирських перевезень неможливі без субвенцій держави. Такий досвід мають майже всі європейські країни. Про це в інтерв’ю DW розповів член наглядової ради Укрзалізниці Крістіан Кун.

За словами Крістіана Куна, у сегменті пасажирських перевезень Укрзалізниця щороку несе сотні мільйонів євро збитків. Водночас, на відміну від України, майже в усіх країнах Європи пасажирські перевезення дотуються державою. Це дає змогу забезпечувати належний рівень комфорту пасажирам.

«Наприклад, у Німеччині пасажирські перевезення на регіональному і міжрегіональному рівні підтримуються державними дотаціями на загальну суму у 8 млрд євро», — зазначив Крістіан Кун.

Він також наголосив, що тарифи на пасажирські перевезення в Україні — одні з найнижчих в Європі. Ситуація, коли ціни на квитки після підвищення тарифів не покривають навіть рівень інфляції, різко погіршила становище Укрзалізниці останніми роками. «Політики очікують, що Укрзалізниця триматиме низькі ціни і вкладатиме водночас кошти в оновлення. Ця формула не може спрацювати», — розповів топ-менеджер Укрзалізниці.

Крім того, Крістіан Кун зауважив, що модернізація Укрзалізниці неможлива без залучення коштів державного і місцевого бюджетів для придбання рухомого складу та компенсації збитків за перевезення пасажирів пільгових категорій, як це передбачено законом «Про залізничний транспорт».


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?