Міст знаходиться на 49 км перегону колійний пост 48 км – Губник дільниці Христинівка – Вапнярка. Комплекс проведених робіт дозволив підвищити швидкість руху поїздів через міст до 60 км/год. До виконання зазначеного комплексу робіт діяло обмеженням швидкості руху поїздів до 40 км/год, через тривалий термін експлуатації мосту (останній капітальний ремонт проводився у 1945-1950-х роках).

Упродовж  2011-2015 рр. були замінені три  прогонові споруди. Роботи із заміни четвертої (останньої) секції мосту на нову виконувалися з 10 по 17 жовтня із задіянням кранів ЕДК-2000 вантажопідйомністю 200 тонн.

З метою економії коштів та забезпечення якнайшвидшого виконання робіт, було запропоновано технологію з використанням відновлювальних кранів ЕДК-2000 для монтажу прогону 250 т та переміщення прогонової споруди вагою 200 т на залізничних платформах по існуючому мосту.

Перед укладанням прогонової споруди Одеський діагностичний центр провів нівелювання, у тому числі розрахунки під безбаластне мостове полотно. Унікальність виконання цих робіт у тому, що одночасно працювали два крани. Роботи виконувалися із суворою синхронізацією, злагодженістю дій та суворим дотриманням вимог техніки безпеки, де важливим є кожен міліметр. Машиністи кранів працювали по обидва боки ріки на додаткових опорах висотою близько 14 метрів. Кранівники з ювелірною точністю виконали роботи – новий прогін вагою до 200 тонн завели на вісь підготовлених опор.

Завдяки чіткості і злагодженості дій мостобудівників, роботи було проведено на найвищому технічному рівні, а тривалість «вікна» скорочено з 12 до 9 діб. Вартість виконаних робіт становить 12 мільйонів гривень. Економія коштів, у порівнянні з традиційною технологією, становить близько 18 млн грн.

У роботі брали участь понад сотні працівників регіональної філії «Одеська залізниця»: Христинівської дистанції колії, Христинівської дистанції сигналізації та зв’язку, Шевченківської дистанції електропостачання, Роздільнянського та Знам’янського відновних поїздів, а також Львівского мостопоїзду МБП-61 регіональної філії «Львівська залізниця».