Завдання уряду з будівництва КПВВ «Каланчак» та «Чонгар» на Херсонщині буде виконано якісно та своєчасно, — Євген Кравцов

02 жовтня 2019, 18:29

2 жовтня відбулася інспекція будівництва контрольних пунктів в’їзду/виїзду (КПВВ) для автомобільного сполучення «Каланчак» і «Чонгар» на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією АР Крим. Укрзалізниця стала замовником будівництва відповідно до доручення уряду. Оглянули об’єкти міністр інфраструктури України Владислав Криклій, голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та голова Херсонської обласної державної адміністрації Юрій Гусєв.

За словами міністра інфраструктури Владислава Криклія, зважаючи на стислі терміни будівництва, визначені Президентом України Володимиром Зеленським, було прийняте рішення передати Укрзалізниці функцію замовника цих об’єктів. Він зазначив, що це питання важливе та актуальне для наших громадян. «Тимчасові споруди, які ми створюємо на КПВВ «Чонгар» та «Каланчак» — це,  в першу чергу, турбота про громадян, з якими ми не повинні втрачати комунікацію. Навпаки, маємо демонструвати те, що Крим — це частина України, що ми чекаємо на наших співвітчизників і хочемо, щоб вони поверталися. Ми обов’язково повинні підтримувати цей зв’язок, і це повинна бути частина державної програми», — зазначив Владислав Криклій.

Зі свого боку голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов запевнив, що компанія  виконає завдання з будівництва КПВВ якісно та своєчасно. «Для нас це не просто чергове завдання, це справа честі — показати якість роботи нашої компанії, швидкість та надійність», — повідомив Євген Кравцов.

Голова Херсонської обласної державної адміністрації Юрій Гусєв зауважив, що рішення уряду щодо зміни замовника будівництва КПВВ «Чонгар» і «Каланчак» та передача цієї функції Укрзалізниці — правильне і своєчасне, адже дасть змогу виконати доручення Президента України в повному обсязі. «Херсонська облдержадміністрація координує роботу з підрозділами Укрзалізниці, міністерства інфраструктури, місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування», — зауважив Юрій Гусєв.

Передбачається, що перша черга будівництва на двох контрольних пунктах в’їзду/виїзду триватиме до 25 жовтня 2019 р., друга — до 10 листопада 2019 р.

Кожний контрольний пункт передбачає облаштування режимної та сервісної зон. У ході першої черги будівництва режимна зона матиме смуги в’їзду/виїзду, адміністративно-службову будівлю, яка поділена на три зони приміщень — для ДПСУ, ДФС та СБУ, дві будівлі поглибленого огляду транспортних засобів, приміщення КПП із двома навісами, дві будівлі прикордонного контролю ДФС, паспортного та митного контролів з навісами, санвузли. Також буде облаштовано вольєр для службових собак. Будівництво другої черги передбачає облаштування сервісної зони, що міститіме центр надання адмінпослуг, автостанцію, будівлю для відпочинку водіїв.

Для життєзабезпечення КПВВ облаштовуватимуться інженерні мережі (водо-, електропостачання, освітлення, водовідведення, каналізація, опалення, зв'язок, телекомунікаційні системи, телебачення, інтернет, охоронна та пожежна сигналізації, відеоспостереження тощо). Будуть обладнані автоматизована дизельна електростанція (резервний дизель-генератор) й артезіанська свердловина. На всій території  здійснюватимуться заходи із благоустрою та озеленення.

Підготовчі роботи на двох КПВВ Укрзалізниця розпочала наприкінці вересня 2019 р. і вже виконала низку організаційних заходів: доставила на місце робіт будівельну техніку, засоби механізації, персонал, облаштувала будівельний майданчик, перенесла споруди, обладнання та мережі, які використовувалися військовослужбовцями Державної прикордонної служби (ДПСУ) та Митної служби (ДФС), за територію будівельного майданчика. Режим роботи контрольних пунктів в’їзду/виїзду цілодобовий.

Зокрема, на контрольному пункті «Каланчак» вже здійснено монтаж фундаментів адміністративно-службової будівлі, будівель паспортного та митного контролю і поглибленого огляду транспортних засобів, виконано вертикальну гідроізоляцію фундаментів. Продовжуються роботи з планування будівельного майданчика.

На контрольному пункті «Чонгар» влаштовано монолітні фундаменти (плити) будівлі паспортного та митного контролю, котловани та щебеневу основу під фундаменти будівлі поглибленого огляду автотранспорту, навісів, вольєра для службових собак.

Об’єкти будуватимуться з урахуванням потреб маломобільних груп населення та людей з інвалідністю — передбачаються заходи зі створення безбар’єрного середовища (обладнання будівлі пандусами, огородженнями та спеціальним покриттям у визначених нормами місцях). Територія КПВВ огороджується.

АТ «Укрзалізниця» тісно співпрацює з місцевими органами влади у вирішенні організаційних та виробничих питань, що пов’язані із будівництвом об’єктів.

Довідка

Функція замовника робіт передана Укрзалізниці від Українського державного підприємства з обслуговування іноземних та вітчизняних автотранспортних засобів «Укрінтеравтосервіс» відповідно до п. 6.2 протоколу № 7 від 18.09.2019 р. засідання Кабінету Міністрів України.

Контрольний пункт в’їзду/виїзду «Чонгар» розташований у Генічеському районі Херсонській області на міжнародній автомобільній дорозі М018 Харків—Сімферополь—Алушта—Ялта (європейський маршрут Е105). Відстань від КПВВ до лінії адміністративного кордону з АР Крим — 300 м. Балансоутримувач КПВВ — Чонгарська ОТГ Генічеського району Херсонської області, балансоутримувач автошляхів, на яких розміщується КПВВ, — Генічеська РДА. Середньодобова інтенсивність автотранспортного руху через КПВВ — до 800 одиниць автотранспортних засобів. Середньодобова інтенсивність пішохідного руху — до 4 тис. осіб.

Контрольний пункт в’їзду/виїзду «Каланчак» розташований у Каланчацькому районі Херсонській області на 114 км міжнародного автомобільного шляху М-24 Херсон—Джанкой—Феодосія—Керч (європейський маршрут Е97). Відстань від КПВВ до лінії адміністративного кордону з АР Крим — 150м. Балансоутримувач КПВВ — Мирненська ОТГ Каланчацького району Херсонської області, автошляхів, на яких розміщується КПВВ, — ДП «Херсонський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». Середньодобова інтенсивність автотранспортного руху через КПВВ — до 450 одиниць автотранспортних засобів, пішохідного руху — до 3 тис. осіб.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?