Для прискорення фарбувальних робіт, поліпшення умов праці залізничників, задіяних у цих роботах, у Козятинському локомотивному депо було введено в дію спеціальну фарбувальну камеру. Це скоротило повний цикл пофарбування локомотивів з двох тижнів до п’яти днів і пришвидшило видачу тягового рухомого складу в роботу.

Рішення про введення в дію фарбувальної камери було прийняте в рамках реалізації програми розвитку локомотивного господарства.

Фарбування локомотивів проводилось у цехах, де електровози ремонтують в обсязі ПР-3, що погіршувало умови праці ремонтників. При цьому в депо є спеціальна фарбувальна камера, яка тривалий час не експлуатувалась через відсутність відповідного обладнання та інструменту.

«Оперативно вирішити цю проблему нам дозволили започатковані в регіональній філії програми розвитку локомотивного господарства та поліпшення умов праці залізничників, – говорить в.о. директора регіональної філії Роман Веприцький. – У найкоротший термін було придбане необхідне обладнання, інвентар, сучасні засоби індивідуального захисту працівників, які працюють у шкідливих умовах. Сьогодні, 29 березня, за ворота депо вийде перший локомотив, пофарбований у щойно введеній у дію спецкамері».

Фахівці депо вже отримали завдання підвищити ефективність роботи фарбувальної камери, щоб максимально задіяти її для пофарбування усіх дорожніх локомотивів,  які того потребують.

«Регіональна філія вживає вичерпних заходів до вирішення гострої на цей час проблеми дефіциту тяги,- говорить Роман Веприцький. – Це доповнення тих зусиль, які вживає керівництво ПАТ «Укрзалізниця», особисто в.о. голови правління Євген Кравцов для кількісного та якісного оновлення локомотивного парку українських залізниць».