У Мелітопольському локомотивному депо готуються до обслуговування тепловозів GE

17 липня 2018, 10:48
Покупайте билеты на сайте Мы официальные партнеры Укрзализныци!
Юрій Швайко, «Магістраль».

 У Мелітопольському локомотивному депо повним ходом готуються до можливого обслуговування нових локомотивів, виготовлених у США.

Згідно з тематичною дорожньою картою, затвердженою директором регіональної філії «Придніпровська залізниця» Миколою Кужавським, основний обсяг робіт має завершитись до 1 вересня.

Щоденно в депо працює майже 40 будівельників. Чи не половина з них — фахівці Криворізького та Запорізького територіальних управлінь філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» ПАТ «Укрзалізниця».  Решта — відряджені до Мелітополя працівники структурних підрозділів Нижньодніпровськ-Вузлівського, Криворізького, Пологівського і Синельниківського депо і, звісно, робітники Мелітопольського депо.

Оптимістичний старт

Насамперед оновлюємо м’яку покрівлю даху електровозного цеху, де нові тепловози проходитимуть технічне обслуговування. Сьогодні на покрівлі основного цеху вкладено два шари євроруберойду, подібні роботи завершують і в підсобних приміщеннях. Площа повністю відремонтованої покрівлі — майже 3 тис. м². Паралельно в цехах з ремонту тепловозів та електровозів демонтували 1,2 тис. м² старого кахлю. Наразі стіни оздоблюють сучасною плиткою. В електровозному цеху підготовлено під фарбування 50 % стелі, а в трьох допоміжних відділеннях виконують поточний ремонт, — інформує головний механік Мелітопольського локомотивного депо Едуард Стойчев.

 

Побутові умови на рівні

Під час огляду території депо та цехів мимоволі помічаєш ті чи інші зміни. Приміром, відремонтовані фасади деяких виробничих будівель. Або ж те, як оновлюються над однією з оглядових канав цеху ТО-3 тепловозів рейки залізничної колії. В оглядових канавах монтують сучасні LED-світильники (як уточнили пізніше, їх депо отримало 240 одиниць).

Біля санітарно-побутової будівлі привертають увагу два купейні вагони.

— Їх щойно поставили, оскільки вже найближчим часом кількість відряджених до нас будівельників має суттєво зрости, — пояснює Едуард Стойчев. — Зараз же всім працівникам вистачає місць у кімнатах будинку відпочинку локомотивних бригад. Снідають і обідають — у їдальні депо, вечерю готують самостійно. На кухні є вся необхідна побутова техніка та посуд. Також є можливість прийняти гарячий душ, подивитися ТВ, почитати залізничну пресу.

— Все дійсно так. Особисто мене побутові умови цілком влаштовують, — підтверджує сказане при спілкуванні електрогазозварювальник Синельниківського локомотивного депо Сергій Омельченко.

Перспектива — спеціалізований цех

Сподіваємося, що так само оцінять гостинність мелітопольських локомотивників й інші відряджені. Адже попереду — оновлення фасадів решти виробничих будівель, заміна вікон у цехах на металопластикові, переобладнання системи опалення з парової на водяну, заміна ламп освітлення цехів та території депо світлодіодними світильниками. А в перспективі — й будівництво сучасного цеху сервісного обслуговування тепловозів серії ТЕ33А. Його проект розробляють фахівці Харківського відділення філії «Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту» ПАТ «Укрзалізниця».

Також чималий обсяг робіт за колійниками регіональної філії «Придніпровська залізниця». Зокрема, вони повинні капітально відновити майже 800 м рейкошпальної решітки колій депо, замінити два стрілочних переводи і переукласти стрілочну вулицю. Будуть продовжені й роботи з благоустрою території. Наприклад, планується укласти 450 м² тротуарної плитки та 150 м² залізобетонних технологічних перетинів залізничних колій із проїзною частиною та пішохідними доріжками.

 

P. S. На першому етапі технічне обслуговування нових локомотивів виконуватиме сервісна бригада фахівців. Тим часом їхній досвід перейматимуть ремонтники Мелітопольського локомотивного депо.

 

 

 

Magistral logo

Поширити y соціальній мережі


Читайте також



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?