Думки

Зручна та надійна логістика для бізнесу і якісний та сучасний сервіс для пасажирів — два стратегічні виклики-завдання

ВЛАДИСЛАВ КРИКЛІЙ, міністр інфраструктури України: «Залізнична реформа дає всі шанси УЗ стати таким самим міжнародним брендом, як і DB»

Пропозиція Укрзалізниці щодо проведення індексації тарифів на рівень індексу цін виробників промислової продукції цілком обґрунтована

АНАТОЛІЙ ГІРШФЕЛЬД, народний депутат, виконавчий директор Національного комітету промислового розвитку України: «Потужне галузеве лобі перешкоджає Укрзалізниці здійснювати ефективну тарифну політику»

Рівень тарифів має забезпечувати достатній рівень інвестицій для окупності активів

ШЕВКІ АДЖУНЕР, голова Наглядової ради АТ «Укрзалізниця»: «Автоматична індексація залізничного тарифу на індекс цін виробників надає процесу ціноутворення передбачуваності та знімає політичний тиск»

Оренда вантажних вагонів через «ProZorro.Продажі» — це перемога!

МАКСИМ НЕФЬОДОВ, заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України: «Послуги із використання вагонів в «ProZorro.Продажі» — повна прозорість процесу»

На лібералізацію ринку тяги потрібно не менше 10 років

АНАТОЛІЙ ГІРШФЕЛЬД Народний депутат, виконавчий директор Національного комітету промислового розвитку України: «Вважаю за необхідне терміново здійснити дерегуляцію тарифів, таку ж, як у частині вагонної складової, і встановити вільне ринкове ціноутворення».

Тендер по формулі — великі постачальники можуть переймати досвід

МАКСИМ НЕФЬОДОВ заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України: «ПАТ «Укрзалізниця» першим в історії закупівлі дизеля в Україні провело торги з формульним ціноутворенням».

Китай розглядає Україну як один з логістичних та промислових центрів на шляху до Євросоюзу

МА КАЙ Віце-прем’єр Державної Ради Китаю: «Пропонуємо активізувати нашу співпрацю по міжнародному проекту «Один пояс – один шлях».

Домовилися про створення спільної корпорації залізниць України, Грузії, Азербайджану

ЮРІЙ ЛАВРЕНЮК заступник міністра інфраструктури України: «Наразі потрібно прорахувати єдиний тариф для залізниць трьох країн, лібералізувати портові збори на поромне сполучення — й ми будемо мати пряме спрощене сполучення між Азією та Європою!»

Уніфікація процедур з майном ПАТ «УЗ» — це перемога

МАКСИМ НЕФЬОДОВ заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України: «Неліквідні активи залізниці треба продавати, а не просто лишати іржавіти».