Анонси

Книжкове меню: ПАТ «УЗ» розпочинає проект із продажу книжок у швидкісних поїздах. Безпека пасажирів: за яким стандартом розпочнеться будівництво підземного переходу на ст.Буча. Господарі локомотивів: «закріплена їзда» повернулася із минулого століття. «Зозуля» стала «Феніксом»: як відбувалося «переродження».

Чітко за графіком: менше 100 днів до відкриття Бескидського тунелю. Залізничне сполучення з аеропортом «Бориспіль», реальність за шість місяців. Медична реформа: на що можуть розраховувати залізничники. Wi-Fi зв’язок.Де «ловить» і де з’явиться найближчим часом для подорожуючих.

Укрзалізниця перша в Україні підписала договори на поставку дизпального за формулою, що дало економію понад 70 млн.грн. Зерновози достатку: в країні спостерігається шалений попит на будівництво зерновозів. Металева лихоманка: що приваблює зловмисників, і які наслідки від крадіжок. Професія «стюард» правила відбору.

Налагоджено унікальну технологію з ремонту блоків дизельних двигунів 14Д40 на підприємстві ПАТ «Укрзалізниця». Що впливає на зростання вартості проїзду. Престиж професії: чому локомотивники вертаються на залізницю.

Рік інфраструктурних перемог: про плани залізничників розповідає в.о.голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. Схоронність вантажів: який підхід дасть змогу зменшити збитки від незбережених перевезень вантажів у майбутньому. Якість та сервіс: з якими питаннями звертаються на гарячу лінію пасажири.

Формується запас дизельного пального за формулою на складах регіональних філій. Динаміка зростання обсягів перевезень основних вантажів залізницею у 2017 р. Які квиткові інновації чекають на пасажирів. Нові норми та зміни до якості інвентарю для екіпірування поїздів..

6 лютого відбудеться прес-конференція за участі Міністра інфраструктури Володимира Омеляна на тему: «Пріоритетні напрями діяльності Міністерства інфраструктури на 2018 рік»

Поїзди під обстрілом не є рідкісною розвагою серед молоді та дорослих. Створення ефективного процесу пошуку та підбору персоналу. Комфортно і затишно: які приємні зміни відбулися в магістральних електровозах ВЛ8.

Що роблять залізничники для якісного обслуговування пасажирів та покращення сервісу. Масштабні інвестиційні проекти: як галузеві зв’язківці реалізовуватимуть план на 2018 р. Причини і необхідність подорожчання тарифів на приміські перевезення.

ПАТ «Укрзалізниця» веде фаховий діалог з партнерами щодо деталей впровадження дерегуляції вагонної складової. Британські фахівці спільно з ЕБРР працюють з українськими залізничниками над удосконаленням процесів закупівель. Невиробничий травматизм: результати боротьби ВОХРівців ПАТ «УЗ» з порушниками правил поведінки на залізничних коліях.

Як прозорий механізм усуне корупційну складову з розподілу вагонів. Що вдалося зробити залізничникам у 2017 р. і що планується в 2018-му в приміських пасажирських перевезеннях. «Лідер інновацій»: за крок до мети – започаткований захід дав змогу найти креативні ідеї.

Від розрухи до комфорту: як змінюються умови переодягання залізничників та які найближчі перспективи. Сміття у приміських поїздах: прохання «не смітити» залишається пустим звуком. Хто може стати конкурентом «Буковелю».