Анонси

Одна залізниця – два документи: послуги пасажирам будуть максимально зручними та якісними. Формування єдиної молодіжної політики. Невиконання інструкції з охорони праці – найпоширеніша причина виробничого травматизму.

Що спричинило вагонний бум? Семінар-навчання: уніфікована програма з професійного навчання та підготовки кадрів у галузі залізничних перевезень. Покращення умов праці та виробничого побуту – головна мета профспілкових організацій.

Невиробничий травматизм: залізниця – зона підвищеної небезпеки, де треба бути уважним, зосередженим і не порушувати встановлені правила. Школярі м.Запоріжжя приймали участь у квесті залізничних професій «Робітничий орієнтир». Про що свідчить кримінальна статистика: крадіїв треба карати не лише гривнею, а й реальним строком.

Тепловози GE – пряма інвестиція в економіку України. Що потрібно для ефективного керування товарно-матеріальними цінностями ПАТ «Укрзалізниця», розповідає директор Департаменту внутрішнього аудиту та контролю Олег Троян. Ключові показники ефективності (KPI): нова система яка зможе контролювати виробничі процеси, якість виконаної роботи, фінансові результати компанії.

ПАТ «Укрзалізниця» не збавляє темпів оновлення парку вантажних вагонів, особливо власного виробництва. Хто детально знає розклад руху на кожен день та чий «Голос» звучить на вокзалі станції Київ-Пасажирський. Державна спеціальна служба транспорту відзначила – 155-ту річницю.

Ревізійний огляд колійних машин: проблеми під час ремонтів та наскільки техніка готова до роботи. Переможці огляд-конкурсу захисних споруд. Облік транспортних подій у галузі ведеться за новим класифікатором. Виконання положень галузевої угоди ПАТ «Укрзалізниця» в 2017 р.

Впровадження білоруського досвіду: новий підхід до прибирання пасажирських вагонів. Втрачений шанс: всі ідеї конкурсу проектів «Лідер інновацій» дуже цікаві, проте, не всі новатори зуміли підготувати якісні бізнес-плани. Травмування на коліях: скільки нещасних випадків має статися, аби люди змінили свою поведінку?

Угода між Укрзалізницею та General Electric: нові можливості для українських виробників та залучення американських інвестицій. Вантажні перевезення: про динаміку перевезення вантажів у 2017 р. розповідає Роман Скітенко. Психолог для провідників: чи має деповський психолог ходити на виробничі наради?

Оновлення парку рухомого складу, збитки від приміських перевезень: як польські колеги впоралися з аналогічними проблемами та як буде застосовуватися цей досвід в Укрзалізниці розповідає член правління ПАТ«УЗ» Іренеуш Василевський. Діти – підлітки – залізниця: місце проведення екстремальних експериментів, чи розрядка від нудьги?

Наприкінці 2018 р.ПАТ «Укрзалізниця» має намір створити перший експериментальний зразок зерновоза власного виробництва. Першість ідей: визначено переможців галузевого конкурсу проектів «Лідер інновацій». Зменшення випадків виробничого травматизму: як проводиться найважливіша робота розповідає Валерій Сусленко.

Човниковий рух: вдалий проект, нові напрямки та якісні послуги. Покращення для пасажирів: яка категорія пільговиків зможе купувати квитки через інтернет. Лікарняна каса: лікування за місцем проживання, та на що вистачає членських внесків.

Комфорт та затишок для військових: за кошт Укрзалізниці було оновлено та продемонстровано вагони спецпризначення. Нові підходи, базові норми, пільги та гарантії.Яким буде новий колективний договір? На ці та інші питання відповідає директор з управління персоналом та соціальної політики ПАТ «Укрзалізниця» Євгеній Козак. Автоматизована система обліку вакансій роботи вже дає перші позитивні результати.