Експрес до аеропорту «Бориспіль» будується з випередженням графіка

«Експрес до аеропорту «Бориспіль» будується з випередженням графіка, економія коштів за роботами становить уже 120 млн грн», — про це 1 серпня 2018 р. заявив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час інспектування будівництва швидкісної залізничної лінії до аеропорту «Бориспіль».

Укрзалізниця демонструє високі темпи будівництва лінії швидкісного залізничного сполучення між Києвом та аеропортом «Бориспіль». За цього економія бюджету проекту вже становить приблизно 120 млн грн, і до 1 грудня всі роботи буде завершено. Про це під час інспектування ходу спорудження повідомив Прем’єр-­міністр України Володимир Гройсман.

«Ми передбачили помірний бюджет на цей проект. Якщо візьмемо плани щодо «Повітряного експреса» (аналогічного проекту), то на нього хотіли витратити понад 10 млрд грн. А ми заклали 700 млн. Уже зараз економія за роботами — 120 млн грн. Уявіть собі: 10 млрд і 580 млн. Різниця очевидна», — наголосив Володимир Гройсман.

 

 

За словами в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, на базі залізничного експреса до аеропорту «Бориспіль» планується вперше впровадити єдиний проїзний документ на різні види транспорту: «Клієнт, наприклад, зможе купити один квиток, за яким доїде поїздом із Черкас до Києва, далі експресом до аеропорту «Бориспіль» і потім за тим же квитком до Лондона». Також, за словами очільника Укрзалізниці, на цьому сполученні компанія вперше випробує касові автомати та запровадить безконтактну оплату проїзду поїздом.

Наразі будівництво залізничної лінії провадиться за кількома напрямками. Зокрема, споруджено 1400 м колії до місця зведення естакади, розпочато будівництво естакади через шосе Київ—Харків. Також споруджуються дві платформи для посадки і висадки пасажирів біля терміналу D та вже укладено 350 м залізничної колії від аеропорту «Бориспіль» у бік естакади.

 

 

Щоденно на будівництві задіяно дев’ять бульдозерів, два екскаватори, 15 самоскидів, п’ять навантажувачів та по два катки й автокрани. Для зведення залізничної естакади вже проведено тендер на спорудження її опор і монтаж прогонових споруд. Нині виконано бетонування восьми буронабивних паль і триває буріння двох паль із 36 запланованих.

В інспектуванні будівництва швидкісної залізничної лінії до аеропорту «Бориспіль» брали участь Віце-­прем’єр-­міністр України Володимир Кістіон, в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, в. о. директора регіональної філії «Південно­-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький і голова Київської ОДА Олександр Горган.

 

• Залізничне пасажирське сполучення між Києвом і аеропортом «Бориспіль» буде організовано за маршрутом між станціями Київ-Пасажирський—Київ-Деміївський—Дарниця—ім. Г. Кірпи—Міжнародний аеропорт «Бориспіль» із зупинками на зупиночній платформі Видубичі, станції Дарниця та в подальшому біля залізничної естакади в районі автомагістралі Київ—Харків. Передбачено курсування рейкових автобусів виробництва PESA.

• Час руху поїзда на дільниці Київ-Пасажирський—Міжнародний аеропорт «Бориспіль» становитиме 35—40 хв. Стоянки поїзда на кінцевих пунктах (станція Київ-Пасажирський і термінал D Міжнародного аеропорту «Бориспіль») — по 10 хв.

• За попередніми даними, обсяги перевезень залізничним транспортом становитимуть у 2019 р. понад 3 млн пасажирів, з подальшим збільшенням у 2020 р. — до 4,1 млн та
у 2021 р. — майже до 4,4 млн пасажирів.