Лідер гурту «Антитіла» Тарас Тополя розповів молоді про безпечний перетин колії

Фронтмен гурту «Антитіла» Тарас Тополя брав участь у зйомках відеоролика про безпечне поводження пасажирів на залізниці. Цією соціальною рекламою, яка розрахована, насамперед, на молодь і підлітків, філія «Медіацентр «Магістраль» розпочала новий проект «Твоє життя — твій вибір!».

 

На залізниці навіть найменша недбалість і нехтування елементарними правилами безпеки можуть коштувати людині життя. Тільки з січня до листопада 2017 р. на сталевих магістралях було травмовано 482 сторонні особи, 309 з яких загинули. Статистика за останні три роки страшніша та масштабніша: 1 тис. 23 загублених й 713 скалічених життів. Серед загиблих і травмованих — люди різного віку. Та чи не найбільша група ризику — молодь і діти. Саме вони полюбляють робити селфі там, де це вкрай небезпечно, займаються зачепінгом, забираючись на дахи вагонів, забувають знімати навушники під час перетину колій і часто перебігають їх у невстановлених місцях...

Дотримуйся правил, подбай про себе, адже твоє життя безцінне! Це — основне посилання відеороликів, знятися в яких на волонтерських засадах журналісти філії «Медіацентр «Магістраль» запросили знаменитостей, популярних серед молоді та підлітків. Першим на пропозицію відгукнувся лідер гурту «Антитіла» Тарас Тополя.

— Я не міг залишитись осторонь, бо маю двох маленьких синів і розумію, як важливо, щоб діти та підлітки поводилися безпечно на залізниці, — каже він.

Із Тарасом ми зустрілися на вокзалі станції Київ­Пасажирський 14 листопада. Цього холодного дня проходили зйомки соціальної реклами на тему «Безпечний перетин колій». До речі, співак зізнався, що з повагою ставиться і до праці робітників сталевих магістралей, і до залізниці загалом.

— З дитинства люблю романтичне відчуття подорожі. Це дуже приємні спогади, коли з батьками або друзями сідаєш у вагон і кудись їдеш, чекаєш на щось нове, — розповідає Тарас Тополя. — І кожного разу, коли приходжу на вокзал, це приємне відчуття знову з’являється в душі. Є, звісно, моменти, які хотілося б покращити. Але моє ставлення до подорожей потягом загалом дуже позитивне. Тому якщо участю у соціальній рекламі про безпечне поводження на залізниці я маю можливість допомогти врятувати чиєсь життя, чому б не долучитися?