«Повітряний експрес»: розпочато будівництво естакади через автотрасу Київ—Харків

Спорудження лінії Київ-Пасажирський—аеропорт «Бориспіль» йде за графіком. Уже розпочато будівництво найбільш складної дільниці — естакади через автотрасу Київ—Харків. Першу прогонову споруду вже встановлено без перекриття міжнародної автотраси. Хід будівництва залізничної швидкісної лінії з Києва до Міжнародного аеропорту «Бориспіль» проінспектував в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Для її спорудження підготовлено чотири будівельні майданчики: два — з боку перегону Бориспіль—ім. Г. Кірпи, ще два — з боку аеропорту «Бориспіль».  Будують міст, не перекриваючи автотрасу, тож водії автівок не відчувають жодних незручностей. Робота кипить: 30 вересня над трасою було встановлено першу з восьми прогонових будов довжиною 34,2 м.

«Пріоритетний проект компанії — зведення швидкісної лінії залізничного сполучення між Києвом та аеропортом «Бориспіль» — будуємо за графіком, — зазначив очільник ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. — Що ж до технічних подробиць, то ми вже маємо змонтований і встановлений перший з восьми прогонів майбутнього шляхопроводу. Проведена робота з будівництва опор естакади: вже завершено спорудження чотирьох із дев’яти, інші п’ять готові на 90 %. До 7 жовтня ми плануємо провести монтаж та установку другої прогонової будови. А до кінця цього місяця — завершити будівництво естакади, до якої, згідно з проектом, від головної колії було укладено 1400 м колії».

Біля термінала D аеропорту залізничники ведуть активні роботи з будівництва платформи для посадки та висадки пасажирів. А на Центральному залізничному вокзалі йде реконструкція платформи 14 колії, з якої вирушатимуть експреси. Паралельно з цим прокладаються комунікації, будується насип для колії з боку аеропорту, встановлюється огородження. Загалом на будівництві задіяно 19 самоскидів, дев’ять бульдозерів, п’ять екскаваторів, два катки, шість навантажувачів та два автокрани.

 

Важливо знати

Квитки на експрес Київ—Міжнародний аеропорт «Бориспіль» можна буде придбати і через термінали самообслуговування, розроблені за кращими європейськими зразками. Наразі Укрзалізниця їх тестує. Як платформи, так і рухомий склад компанія розробляє з урахуванням усіх вимог доступності, забезпечуючи безбар’єрне пересування для людей з обмеженими фізичними можливостями.