Юні залізничники познайомилися з найкращими проектами конкурсу "Лідер Інновацій"

Днями до Києва прибули делегації з усіх дитячих залізниць України. Найкращим вихованцям та їхнім інструкторам надали можливість бути присутніми на одному із заключних засідань конкурсу «Лідер інновацій», де дорослі залізничники пропонували свої ідеї щодо розвитку компанії.

 

Також у рамках заходу відбулася зустріч делегацій із директором з управління персоналом та соціальної політики
ПАТ «Укрзалізниця» Євгеном Козаком, який запевнив юних залізничників у тому, що керівництво компанії приділятиме велику увагу розвитку дитячих залізниць.

Останнім часом ПАТ «Укрзалізниця» стрімко змінюється, запроваджуючи в свою роботу нові технології та методи управління. І, звичайно, для підвищення ефективності роботи компанія потребує належного кадрового потенціалу.

На щастя, Укрзалізниця має унікальну систему залучення молодих людей — дитячі залізниці, що працюють у столиці та інших містах. Вони віддавна є центрами, де діти цікаво та доступно набувають навичок залізничних професій і мають можливість застосувати свої знання на практиці, керуючи, наприклад, справжніми (хоча й не дуже великими) поїздами.

Тому розвиток і вдосконалення дитячих залізниць є одним із основних напрямків роботи щодо залучення в компанію перспективної молоді.

 

ГОЛОВНИЙ АКТИВ

На минулому тижні до Києва завітали делегати з усіх дитячих залізниць України. Кожну з них представляв один вихованець. Львівську дитячу залізницю — Данило Моргунов, Рівненську — Іванна Руда, Луцьку — Андрій Сеник, Дніпровську — Лілія Омелян, Запорізьку — Анна Москвітіна, Київську — Юрій Суббота, а Малу Південну — Едуард Маслов.

День у Києві для юних залізничників розпочався з історії розвитку галузі — вони відвідали музеї, що знаходяться у приміщенні регіональної філії «Південно-Західна залізниця» та на центральному вокзалі Києва.

Також у рамках заходу відбулася зус-тріч делегацій з директором з управління персоналом та соціальної політики ПАТ «Укрзалізниця» Євгеном Козаком, який запевнив юних залізничників у тому, що керівництво компанії приділятиме значну увагу дитячим залізницям.

— Укрзалізниця, яка є найбільшою компанією в Україні, стала на шлях трансформації для того, щоб перетворитися на успішне сучасне транспортне підприємство, — розповів Євген Козак. — Ми активно впроваджуємо найсучасніші технології і, звичайно, маємо подбати про те, щоб підготувати нових працівників, які можуть ці технології використовувати і стати агентами змін у компанії.

Наведу один промовистий приклад. Очікується підписання договору з компанією «Дженерал Електрик», згідно з яким Укрзалізниця в нинішньому році отримає до 30 нових локомотивів. Це найсучасніші машини, що кардинально відрізняються від тієї тяги, яка сьогодні використовується на Українських залізницях. У найближчі роки закупівля локомотивів триватиме, оскільки нашою метою є повна заміна застарілої тяги на нові високотехнологічні машини. Також попереду — величезна кількість інших нововведень. І для нас важливо, щоб в
Укрзалізниці працювали добре підготовлені й захоплені своєю справою люди. Насамперед — мобільна освічена молодь, здатна створювати і експлуатувати найскладнішу техніку.

Ми робитимемо все можливе для того, щоб допомогти вам здобути професію, навіть оплатити навчання у профільних вишах. До того ж компанія активно працює над вирішенням питань, пов’язаних із забезпеченням співробітників житлом, що зробить Укрзалізницю ще привабливішим місцем роботи. Також поставлена мета в найближчі роки вийти на докризовий рівень заробітних плат, завдяки чому галузь стане конкурентним гравцем на ринку праці.

Ми будемо вдячні, якщо ви приймете рішення пов’язати своє життя із залізницею і власним прикладом залучите до нашого колективу своїх друзів і знайомих.

 

Слово — дітям

Аня Москвітіна, 13 років, учениця 8 класу, вихованка Запорізької дитячої залізниці:

«Три роки тому до нас у школу навідалась інструктор дитячої залізниці й запросила на навчання. Мені завжди подобалася робота залізничника, тож я почала ходити на заняття. За цей час вивчилася на помічника машиніста і 11 разів їздила в рейси. А тепер освоюю професію чергового по станції. У мої обов’язки входить побудова маршрутів, керування світлофорами, приймання і відправлення поїздів.

Після закінчення школи я маю намір вступити до Дніпровського університету на спеціальність «Управління перевезеннями» і в подальшому працювати на залізниці — спочатку черговим по станції. Проте не збираюся обмежу-ватися цією посадою — планую підніматися кар’єрними сходами. Мені було дуже цікаво побувати сьогодні на засіданні конкурсу «Лідер інновацій». Сподобалися пропозиції, які висували учасники. Сподіваюся, всі вони будуть вже реалізовані, коли я прийду працювати на залізницю».

Данило Моргунов, 15 років, 9 клас, вихованець Львівської дитячої залізниці:

«На дитячу залізницю я ходив спочатку просто як пасажир. У поїздах мене все цікавило, і я намагався якнайдетальніше все там роздивитися. А одного разу набрався сміливості й підійшов до провідника розпитати, чи не можна мені теж долучитися до роботи на залізниці.

Виявилося, що там приймають усіх охочих, до того ж і навчання безкоштовне. Тож я почав ходити на заняття. І вже п’ятий рік здобуваю знання. Зараз я працюю на залізниці старшим машиністом-інструктором та виконую обов’язки начальника депо. Ці знання дуже корисні для мене, оскільки маю намір пов’язати своє подальше життя із залізницею. Після школи вступатиму до Львівського коледжу транспортної інфраструктури. Хочу вивчитися на машиніста тепловоза.

Змалечку в мене було три найбільші захоплення — пригоди, швидкість і закручування гайок. І найкращим місцем для поєднання цих захоплень виявилася залізниця. Я маю багато пропозицій щодо покращення роботи дитячих залізниць. Зокрема вважаю, що варто частіше влаштовувати подібні зустрічі для спілкування та обміну досвідом».