За часи незалежності України інвентарний парк пасажирських вагонів Укрзалізниці скоротився майже вдвічі. Вагони, які експлуатуються понад максимально допустимий заводом-виробником термін служби — 28 років —становлять 65,3% нашого парку. Якщо не вжити термінових контрзаходів, за пару років ми не матимемо чим возити пасажирів. Востаннє нові пасажирські вагони закуповувалися ще на початку 2000-х років. Аби поправити ситуацію ми вимушені нарощувати обсяги капітально-відновлювального ремонту рухомого складу на базі п’яти вагонних депо «Пасажирської компанії». Цього року планується підняти 91 вагон. Наразі, відновними ремонтними роботами охоплено практично весь цей рухомий склад. Він знаходиться на різній стадії готовності. Також, цього року буде закуплено 50 нових вагонів від українського виробника. 12 отримали, чекаємо ще на 38 вагонів. Втім вартість нового рухомого складу постійно зростає. Торік вагон з заводського конвеєру вартував 16 млн грн, цього року — біля 19 млн грн. На наступний рік прогнозована ціна закупівлі однієї одиниці — 23,5 млн грн. Капітально-відновний ремонт – наша єдина можливість утримати робочий парку у необхідному обсязі. Вартість цих ремонтних робіт на виробничих потужностях компанії ось уже 4 роки поспіль тримається на одному рівні — 8,5 млн. грн. Таку цінову планку вдається втримати за рахунок закупівлі комплектуючих від вітчизняного виробника. Сьогодні, українська продукція складає 94% всіх використаних вузлів та матеріалів. Донедавна це було 70%.