Вартість перевезення залізничним транспортом має бути економічно справедливою та враховувати індексацію цін товарів, що споживає галузь. Тарифна політика має влаштовувати не лише аграрний сектор, а й Укрзалізницю. Про це під час наради під головуванням віце-прем’єр-міністра України Володимира Кістіона, що пройшла сьогодні в Кабінеті Міністрів, повідомив народний депутат, член Комітету Верховної Ради України з питань промислової політики та підприємництва Анатолій Гіршфельд.

«Я розумію, що аграрії сьогодні мають потужну державну підтримку і хочуть везти безкоштовно, але так не буває. Укрзалізниця повинна закуповувати все необхідне на ринку, де постійно зростає ціна на метал, електроенергію, пальне», — зазначив він. На думку Анатолія Гіршфельда, якщо не забезпечити заходи з оновлення тягового рухомого складу компанії, то перевезення залізничним транспортом чекає колапс, який не врятують будь-які заходи, у тому числі приватна тяга.

«Потрібно порахувати, скільки необхідно грошей на п’ять років, і ввести тягову складову, яка дозволить не просто ремонтувати застарілу техніку, а й оновлювати рухомий склад. Ремонтувати локомотив 40-річної давнини витратно та неефективно. Мінімальний обсяг фінансування, щоб упродовж п’яти років закупити 200 тепловозів та 300 електровозів, які вкрай потрібні залізниці, щоб розв’язати проблему, – становить приблизно $ 3 млрд. До того ж потрібен час для укладання угод та виготовлення локомотивів. Тож уряд повинен взяти це питання під свій контроль», — резюмував Анатолій Гіршфельд.