«Наразі маємо лише один вихід для того, щоб справді вирішити болючі питання Укрзалізниці, а не постійно перебувати в якихось половинчатих, незрозумілих недорішеннях. Необхідно одноразово збільшити базовий тариф і прописати коефіцієнт його індексації, за допомогою якого коригуватиметься вартість перевезень у найближчі три—п’ять років», — написав у своєму блозі директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

Він наголосив, що аналіз наявного стану речей в Укрзалізниці свідчить: якщо на цьому етапі нічого не міняти, то протягом найближчих 10—15 років залишиться з наявних 20 тис. км залізниці максимум 5 тис. км. А щодо локомотивів, то терміни й того менші — за п’ять років — з 1 тис. 976 машин стане максимум 200 робочих одиниць.