Функціонал онлайн-сервісів Укрзалізниці буде значно розширено, — Євген Кравцов

12 квітня 2019, 14:35

Укрзалізниця планує значно розширити функціонал онлайн-сервісів для пасажирів та вантажних клієнтів. Зокрема, можливість замовити й оплатити послуги, які раніше не були доступні для оформлення через інтернет. Більшість опцій планується активувати вже цього року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За його словами, серед послуг, які можна буде зручно оформити онлайн, — замовлення на групові перевезення пасажирів, замовлення вагона з місцями для людей з інвалідністю, замовлення перевезення авто у вагоні-автомобілевозі. Планується також запровадження послуги «лист очікування», коли пасажир отримує повідомлення про появу в продажу необхідних йому проїзних документів.

З’являться також онлайн-новації і для клієнтів із сектору вантажних перевезень. Укрзалізниця планує, зокрема, провести суттєвий реінжиніринг процесу планування вантажних перевезень, що дасть змогу перейти від традиційної системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року. «Завдяки цьому клієнти зможуть самостійно керувати замовленнями та нести встановлену відповідальність, у тому числі й фінансову. Окрім цього, у планах компанії — розширити спектр додаткових послуг, які надаються клієнтам для організації вантажних перевезень. Зокрема, з’явиться можливість замовити тягу або «нитки графіка», — розповів керівник Укрзалізниці.

В Укрзалізниці інформують, що онлайн-сервіс компанії з продажу проїзних документів користується попитом серед пасажирів. Так, у 2018 р. майже 50 % від загальної кількості проданих квитків пасажири замовили через інтернет.

Із січня 2019 р. в тестовому режимі на сайті Укрзалізниці booking.uz.gov.ua запроваджено продаж пільгових квитків через інтернет для людей з інвалідністю, а з 2014-го — продаж квитків зі студентською пільгою. 


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?