Як ми повідомляли раніше, для продовження терміну експлуатації колісних пар локомотивів у Карпатах, у локомотивному депо Мукачево з лютого цього року почали встановлювати на електровози серії ВЛ11м експериментальні графітові засоби лубрикації гребенів першої і восьмої колісних пар.

Результати експерименту виявилися успішними. Якщо на початку  він стосувався лише двох електровозів, то станом на 5 червня сухими графітовими гребенезмащувачами обладнано вже 21 локомотив.

Аналіз стану їхніх колісних пар засвідчив значне зменшення зносу гребенів порівняно з необладнаними електровозами. Зокрема, знос гребеня на 10 тис. км зменшився з 2,84 мм до 2,3 мм, що вплинуло і на збільшення ресурсу бандажа зі 101 тис. км до 128 тис. км.

У локомотивному депо Мукачево планують впровадити цю технічну новацію на решті електровозів і зареєструвати її як рацпропозицію.