Допомога армії України стала невід’ємною частиною робочого процесу на підприємствах ПАТ «Укрзалізниця», зокрема у його регіональній філії «Львівська залізниця». Цього разу у вільний від основної роботи час свої зусилля у важливій та корисній справі об’єднали працівники пасажирського вагонного депо Львів та вагонного депо Клепарів, які поставили «на колеса» позашляховик «Ніссан», добряче пошарпаний фронтовим бездоріжжям на сході країни.

Попри те, що автомобіль – японського виробництва, будова та принцип роботи основних його вузлів майстрам добре відомі, тому відсутність оригінальних запчастин чи матеріалів не стають на заваді якісному ремонту. Тим більше, що слюсаря-ремонтника Андрія Трасковського та акумуляторника Ігоря Пецуха вже тривалий час об’єднує не лише спільне місце роботи у вагонному депо Клепарів, якому присвятили не один рік праці, а й захоплення на дозвіллі, адже обидва чоловіки активно цікавляться автосправою. Тож кмітлива думка, підкріплена багатим практичним досвідом, умілі руки та унікальне взаєморозуміння чоловіків можуть зарадити будь-якій, навіть здавалося, «непідйомній» проблемі, що спіткала автомобіль. От і цього разу, коли до них за допомогою звернулися колеги з пасажирського вагонного депо Львів, погодилися без вагань і відразу взялися за роботу.

– Добре розуміємо, в яких умовах буде експлуатуватися цей автомобіль, тому підійшли до справи максимально уважно та відповідально, наголошує Андрій Трасковський. – Я займався зварювальними роботами, Ігор – слюсарними. В основному ремонт та модернізація стосувалися ходової частини та кузова автомобіля. Особливу увагу приділили підсиленню рами авто, адже це не просто позашляховик, а справжній броньовик, обшитий зі середини листами броньованої сталі.

– Із власного бойового досвіду знаю, що така 6-міліметрова «броня» на війні може врятувати людські життя від непрямого влучання куль калібру 5,45, – наголошує начальник пасажирського вагонного депо Львів Іван Маланич. – Цього разу ми зголосилися допомогти з ремонтом позашляховика «Ніссан» на прохання командування батальйону «Львів» Національної гвардії України. Зрозуміло, що після випробувань бойовими діями автомобіль потребував суттєвої модернізації. Хлопці з пасажирського депо провели ретельний огляд та діагностику машини. Зважаючи на те, що цей позашляховик обшитий листами броньованої сталі, машина стала приблизно на півтонни важчою, тому в ході робіт довелося встановити надійні амортизатори. Крім того, авто спорядили новими колесами, попрацювали над електросистемою та моторним відділенням, а от «підряд» зі зварювальних робіт для підсилення рами «броньовика» та ремонту його ходової часатини узяли на себе колеги з вагонного депо Клепарів. Із ними вже не вперше об'єднуємо зусилля, скеровані на допомогу нашим армійцям. За такої злагодженої співпраці за якість ремонту переживати не доводиться.

До слова, довівши до ладу черговий автомобіль для українських армійців, залізничники взялися у вільний від основної роботи час за ремонт ще трьох автівок. Річ у тім, що громадська організація «Всеукраїнське об'єднання учасників АТО» звернулася до митників із проханням передати для потреб української армії автотранспортні засоби, що застоялися на арештмайданчику. Отримавши згоду, громадська організація узяла на себе оформлення усіх необхідних документів на передачу вантажного мікроавтобуса та двох лекових авто. За словами Івана Маланича, роботи не бракуватиме, адже після кількарічного поневіряння на штрафмайданчику автомобілі потребують серйозного ремонту. Після його завершення залізничники передадуть транспонтні засоби у розпорядження підрозділів 80-ї окремої аеромобільної десантно-штурмової бригади ЗСУ, що дислокуються на передових позиціях лінії фронту на сході України.