Мелітопольське локомотивне депо проінспектувала група міжнародних експертів на чолі з членом Наглядової ради АТ «Укрзалізниця»

10 грудня 2018, 13:24

Міжнародні консультанти у сфері залізничного транспорту вважають, що Мелітопольське локомотивне депо регіональної філії «Придніпровська залізниця» має достатній технічний, логістичний та кадровий потенціал для сервісного обслуговування локомотивів ТЕ33АС «Тризуб».

Таку думку експерти Йенс Енгельманн та Ллевеллін Девіс висловили у ході інспекційного візиту до структурного підрозділу члена Наглядової ради АТ «Укрзалізниця» Крістіана Куна. За словами Крістіана Куна, метою поїздки було оцінити стан локомотивних депо АТ «Укрзалізниця», знайти шляхи до збільшення їх технічного й сервісного потенціалу, вирішити проблемні питання. «Саме на місцях вибудовується основна робота Укрзалізниці, — підкреслив член Наглядової ради, — тому для нас важливо на власні очі побачити, що тут відбувається, а в разі необхідності надати потрібну допомогу». Мелітопольське локомотивне депо викликало першочерговий інтерес міжнародних експертів як база для обслуговування нових сучасних локомотивів виробництва General Eleсtric.

Експерти оглянули основні цехи та дільниці структурного підрозділу, складського господарства та лабораторій, ознайомилися з видами ремонтних робіт, які виконуються у депо, й технічним оснащенням, логістикою та системою охорони.

Підсумовуючи візит, Йенс Енгельманн зазначив, що має гарне враження від побаченого. «Очевидною є добре організована логістика, впадає в око чистота та порядок, є зразки сучасного верстатного обладнання, кваліфікований персонал, — підкреслив міжнародний експерт. — Безсумнівно, локомотивне депо Мелітополь належить до групи кращих в Україні».

Щоб тримати лідерські позиції серед підприємств локомотивного господарства Укрзалізниці, забезпечити належний рівень сервісного обслуговування тепловозів GE, які невдовзі надійдуть на Придніпровську залізницю, за останній рік у Мелітопольському локомотивному депо виконали системну роботу. «Ми оновили колійну мережу депо, зокрема замінили 16 стрілочних переводів та переклали маршрутні шляхи, по яких нові локомотиви заходитимуть на територію депо та у цехи, — розповів директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» Микола Кужавський. — Упорядкували та для зручності сконцентрували в одному місці процеси екіпірування і водопідготовки нових тепловозів, а також зливу відпрацьованого мастила; до дрібниць відпрацювали алгоритм роботи з дизельним пальним, щоб унеможливити невиробничі витрати; підготували складські приміщення та приміщення для обслуговуючого «Тризуби» персоналу».


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?