«Продовжуємо впроваджувати інновації в сервіс з продажу залізничних квитків. Інтеграція мобільного додатку з електронним гаманцем Masterpass дозволить користувачам ще швидше та зручніше купувати проїзні документи онлайн.

Зараз в мобільному додатку доступні на вибір: оплати з використанням цифрового гаманця Masterpass і онлайн-оплата з ручним введенням карткових реквізитів», - повідомив на своїй сторінці у Facebook в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Нагадаємо, що у 2017 році через електронні сервіси пасажири придбали 41 % залізничних квитків від загального продажу. Загалом у минулому році через електронні канали було реалізовано майже 22 млн квитків, тоді як за 2016 рік – 16,7 млн (34 % від загального продажу).