У регіональній філії «Львівська залізниця» триває робота з підготовки об’єктів інфраструктури до весняного водопілля, йдеться у повідомленні підрозділу у Facebook. Залізничники проводять очищення водовідводів, отворів мостів, водовідвідних труб, канав та кюветів, стежать за станом мостових опор, підпірних стінок тощо. На території магістралі сформовано 11 протирозмивних поїздів із платформами, що завантажені бутовим каменем та іншими матеріалами, за дорученням виконавчого директора регіональної філії «Львівська залізниця» Володимира Крота проведено позаплановий технічний огляд цього рухомого складу. Крім того, створено аварійний запас протирозмивних матеріалів — щебеню, піску, визначено місця їхнього складування.

Оскільки впродовж цієї зими не було тривалих періодів зі сильними морозами, товщина криги на річках, що протікають територією Львівської залізниці, була незначною і завдяки відлигам поступово скресла та розтанула. Відтак крижаних заторів вдалося уникнути, за винятком кількох незначних випадків, які не становили загрози для безпеки руху та не вплинули на роботу магістралі. Втім, зважаючи на те, що в гірській місцевості ще зберігається сніговий покрив, а весняна погода може супроводжуватися рясними опадами дощу, львівські залізничники продовжують пильно стежити за станом штучних споруд. За результатами попереднього обстеження, на території залізниці фахівці колійного господарства визначили 135 дільниць, вразливих до несподіваного натиску стихії, зокрема 30 мостів, п’ять водопропускних труб, 21 підпірну стінку та 79 місць земляного полотна. За спостереженнями спеціалістів геофізичної станції магістралі, особливу увагу слід традиційно приділити об’єктам інфраструктури, що розташовані у річкових басейнах Закарпаття. Саме тут активні вологі циклони можуть спровокувати різкий підйом рівня води у річках та спричинити паводки.

Нині на кожному небезпечному об’єкті здійснюється чергування бригад або окремих робітників, на водомірних постах ведеться постійне спостереження за рівнем води в річках.