На полігоні Куп’янськ—Основа—Полтава—Кременчук—Бурти—Знам’янка триває експеримент зі створення електронного маршруту машиніста магістральних локомотивів на підставі формування даних від системи супутникової навігації (ССН).

З червня 2018 р. в регіональній філії «Південна залізниця» впроваджуються  АРМи (автоматизовані робочі місця) чергового по станції та поїзного диспетчера. В них передбачена функція автоматичного введення операцій про рух поїзда та відображення поїздів на графіку виконаного руху. Формування даних щодо маршруту машиніста здійснюється на підставі наявної в електронній базі інформації за даними пристроїв системи супутникової навігації (ССН).

До кінця року нові АРМ будуть встановлені на всіх робочих місцях причетних працівників. Оснащення локомотивів пристроями супутникової навігації забезпечить можливість контролю щодо достовірності інформації електронного маршруту машиніста із використанням відповідних довідок.