Одеська залізниця намагається запобігати несанкціонованим втручанням у роботу пристроїв сигналізації та зв’язку

06 листопада 2019, 17:02

Днями через незаконне втручання невідомих осіб у роботу релейної шафи прохідного світлофора № 9 на перегоні Канатове—Трепівка затримано п’ять поїздів (з них два пасажирськы) на загальний час 1 год 34 хв. За цим фактом ведеться слідство. А з початку року зафіксовано вже 35 випадків розукомплектування зловмисниками 43 релейних шаф інфраструктури залізниці. Усі релейні шафи, крім основних замкових пристроїв, були обладнані додатковими запірними пристроями та схемами контролю сигналізації відкриття їхніх дверей.

Кожен випадок втручання призводить до виходу з ладу пристроїв автоблокування та автоматичної переїзної сигналізації, що цілодобово здійснюють та регулюють безперебійний, безпечний рух поїздів і автотранспорту. 

Схоже на те, що низка втручань здійснюється одною групою осіб з автотранспортом, адже пристрої мають значну вагу, викрадаються шляхом індивідуального демонтажу кожного з реле без пошкодження плат з попереднім демонтажем дверей релейних шаф. Зловмисники, керуючись тільки власною вигодою, не зважають на дезорганізацію руху поїздів — з початку року внаслідок втручань затримано 169 поїздів на 119 год. А найголовніше, чого не беруть до уваги зловмисники, — це загроза безпеці руху поїздів, а відповідно, життю та здоров'ю пасажирів. 

Для попередження та недопущення несанкціонованих втручань у роботу пристроїв сигналізації та зв’язку за 9 місяців 2019 р. в регіональній філії «Одеська залізниця» встановили 234 додаткові запірні пристрої на шафах, упровадили сигналізацію контролю відкриття дверей, майже 200 дросель-трансформаторів обладнали залізобетонними саркофагами тощо. 


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?