Після визволення Одеси 10 квітня 1944 р. життєдіяльність залізниці необхідно було  відродити у найкоротший термін. Вже 16 квітня 1944 р. вийшов наказ начальника залізниці про організацію дорожніх механічних майстерень. Їх першочерговим завданням був ремонт вантажо-розвантажувальної техніки. З часом збільшувався станочний парк, багато видів робіт було автоматизовано, розширювалася номенклатура послуг, які надають майстерні.

Продукція підрозділу напрочуд затребувана в галузі. Щоб у цьому переконатися, достатньо подивитися на будь-яку платформу, вокзал чи депо — на Одеській залізниці і не тільки.

Серед останніх технічних новинок майстерень — нова лінія з виробництва профнастилу: довговічного  матеріалу, що використовується для зведення огороджень, стін і дахів. У лютому відбувся пробний запуск цієї лінії, спеціалісти майстерень займаються її вдосконаленням. Ще одна цінна новинка — верстат СВПР «PL-3020» з ЧПУ, призначений для газо-плазмового різання і вирізання складних деталей з металевих листів товщиною до 100 мм. Устаткування забезпечує високу точність різання, коефіцієнт використання матеріалу і продуктивність.