Питання імпортозаміщення товарів російського походження має вирішуватися на загальнодержавному рівні, зокрема шляхом законодавчих змін. Про це розповів директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев в Укрінформі під час прес-конференції «Корупція та залізниця 2017—2018».

«Упродовж усього цього часу, а вже скоро тридцять років буде (незалежності України, — ред.), майже нічого не було зроблено для стимулювання імпортозаміщення. Укрзалізниця не може працювати за всю країну загалом. Ми не є регулюючим органом, ми не встановлюємо правила ні функціонування ринку, ні закупівель. Ми функціонуємо в тому правовому полі, яке є», — підкреслив А. Рязанцев.

Водночас він зауважив, що чинне законодавче поле не дозволяє відмовити в участі в торгах на основі країни походження.

«Будемо говорити відверто: це не питання Укрзалізниці. Тому що не має на сьогодні законодавчого права участнику, який звернувся на міжнародні торги, відмовити на основі походження з тієї чи іншої країни. Це питання нормальної позиції державної влади й законодавства», — сказав Андрій Рязанцев.

Крім того, відповідаючи на питання щодо закупівель у РЖД знаків «Почесний залізничник», він зауважив, що не володіє інформацією, чи отримала Укрзалізниця відповідь МІУ на своє звернення щодо перегляду порядку участі в угоді, яка регламентує порядок присвоєння цього знаку.

Раніше повідомлялося, що в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов доручив зупинити процедуру закупівлі знаків «Почесний залізничник».

Дізнатися більше про знак «Почесний залізничник» можна тут.