Південно-Західна залізниця: у лютому на київському напрямку буде повністю знято проблему шестивагонних приміських поїздів

23 січня 2018, 13:06

На Південно-Західній залізниці послідовно втілюється в життя комплексна програма розвитку господарства приміських перевезень на 2018 рік. Вона передбачає повне забезпечення рухомим складом усіх графікових маршрутів, гнучке реагування на пікові зростання пасажиропотоку шляхом збільшення складу приміських електропоїздів, забезпечення належного технічного й санітарного стану рухомого складу, який виходить на приміські маршрути, підвищення якості обслуговування пасажирів.

Одним із численних заходів цієї програми є організація  на базі Чернігівського моторвагонного депо дільниці, де виконуватимуть ремонт електродвигунів для всього господарства приміських пасажирських перевезень Південно-Західної залізниці. Це дозволить залізничникам відмовитися від послуг сторонніх організацій, економити кошти та гарантувати якість ремонтних робіт.

Вивчення можливості створення в депо такої дільниці було метою робочого візиту до структурного  підрозділу в.о. директора регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Романа Веприцького.

Під час прямої комунікації з деповчанами керівник залізниці також окреслив комплекс заходів щодо збільшення парку приміських електропоїздів, виключення з обороту шестивагонних складів,  підвищення якості послуг, які надаються пасажирам, поліпшення умов праці залізничників.

Не залишилися поза увагою і питання капітального та поточного ремонту виробничих будівель та санітарно-побутових приміщень, технічного переоснащення депо, посилення охорони території, профілактики виробничого травматизму, тощо.

У ході робочої поїздки до Чернігова Роман Веприцький також здійснив контроль за виконанням своїх доручень щодо зменшення кількості шести- вагонних составів в обороті Фастівського моторвагонного депо, яке обслуговує приміське залізничне сполучення зі столицею.

За словами Романа Веприцького, на цей час на приміських маршрутах київського напрямку залишилося лише чотири шестивагонні состави замість двадцяти, які курсували тут ще донедавна. Решту було доповнено до 8-12-вагонного складу.

До першого лютого залізничники повинні додатково запустити ще два графікові приміські поїзди, які сформують із секцій, відремонтованих в умовах депо Фастів-і та КВРЗ. Це дозволить Південно-Західній залізниці повністю відійти від шестивагонних складів у столичному обороті.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?