До літніх пасажирських перевезень придніпровські колійники оновлять 83,6 км колій на основних напрямках руху П’ятихатки – Чаплине, Лозова – Солоне Озеро та по Криворізькому регіону.

 

Зокрема, за підготовчий період буде проведено реконструкцію 17,2 км колій, посиленим капітальним ремонтом оздоровлено 3,4 км колій, капітальним  – 5,8 км, середнім – 26,8 км, комплексно-оздоровчим – 30,4 км. Залізничники також укладуть 19 комплектів стрілочних переводів.

Наразі вже повністю виконано заплановані обсяги робіт з посиленого капітального ремонту, решта робіт ведеться за графіком або з його випередженням.

Також до кінця квітня залізничники спільно з представниками Національної поліції та дорожньо-експлуатаційних організацій завершать весняний комісійний огляд усіх залізничних переїздів. Загалом буде оглянуто 389 залізничних переїздів, у тому числі 215 – з автобусним рухом.

За три місяці 2018 року на Придніпровській залізниці виконали посилений капітальний ремонт 2,4 км колії на одноколійному перегоні Божедарівка – Кудашівка, реконструкцію двох стрілочних переводів на станції Славгород-Південний, оновили металеві частини стрілочного переводу на станції Мирова. Проведено також заміну рейок новими на 8,2 км колій, старопридатними – на 2,9 км.

Нагадаємо, що у квітні придніпровські колійники достроково завершили роботи з колійного розвитку стикової станції Комиш-Зоря. Наразі тривають роботи з відновлення роз’їзду 327-й кілометр перегону Магедове – Комиш-Зоря. Повністю перший етап проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря, реалізацію якого залізничники розпочали минулого року, планується завершити у липні 2018 року.