Як повідомлялось раніше, на даний час навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua зросло у 6 разів. Спостерігалися випадки, коли після здійснення оплати клієнти не одержували підтвердження трансакції та надходження квитка на електронну пошту. Для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівцями Укрзалізниці було накладено певні обмеження.

Наразі роботу онлайн-системі сервіс booking.uz.gov.ua стабілізовано. Клієнти, що здійснили оплату до 19 год 4 грудня, трансакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. У разі непідтвердження трансакції банком кошти повертаються на рахунки клієнтів.

У разі, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією у встановленому порядку за телефоном: (044) 591-19-88, електронною адресою: [email protected] або Skype: uz_booking.

Обмеження на кількість підключень до сайту booking.uz.gov.ua буде знято після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14.00 до 20.00.

Просимо вибачення у пасажирів за тимчасові незручності, що виникли через значне навантаження на систему. Приміром, лише у період з 19 до 20 год через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тис. квитків. Тоді як у середньому за годину через онлайн-систему продається 2 тис. квитків.

Укрзалізниця відкрила продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. Після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди Укрзалізниця розпочне призначення додаткових поїздів на період Новорічних та Різдвяних свят.