Покупайте билеты на сайте Мы официальные партнеры Укрзализныци! Розпочато експлуатацію відновлених у Херсоні зерновозів моделі 19-754 з тріщинами хребтової балки

Із 23 вересня та до кінця року триватиме експлуатація в дослідному режимі модернізованих зерновозів моделі 19-754 з тріщинами хребтової балки, а працівники філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» (НДКТІ) здійснюватимуть періодичний контроль за їхнім станом.

Нещодавно в експлуатаційно-ремонтному вагонному депо Херсон регіональної філії «Одеська залізниця» вперше розпочали експериментальну модернізацію зерновозів моделі 19-754 з тріщинами хребтової балки. Вісім одиниць відновлювали фахівці НДКТІ. Модернізацію двох вагонів під наглядом науковців виконували електрогазозварники ВЧДЕР Херсон (тут зафіксовано найбільшу кількість зерновозів з такими дефектами).

Раніше рухомий склад з тріщинами хребтової балки вилучався з обігу. Відповідно в умовах старіючого парку списувалося майже 10 % рухомого складу цієї моделі.

Довідка

Минулоріч, дослідивши технічний стан 2,5 тис. зерновозів моделі 19-754 і виявивши 267 одиниць з дефектами хребтової балки, працівники НДКТІ запропонували галузі нову технологію модернізації. Попередньо вчені випробували в умовах Дарницького вагоноремонтного депо за допомогою вагона-бойка кілька модернізованих зерновозів і дійшли висновку, що вони можуть експлуатуватися не менше семи років.

Економічний ефект

Один зерновоз коштує 1 млн 200 тис. грн, а відновлення вагона з тріщинами хребтової балки — лише 15—20 тис. грн.