«Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят, повідомив на своїй сторінці у  Facebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними.  Для цього розширюємо можливості онлайн-системи продажу квитків, призначаємо нові та додаткові поїзди. Адже залізничний транспорт залишається найпопулярнішим в Україні», - повідомив Євген Кравцов.

Під час цьогорічних зимових свят (22.12.2017 – 11.01.2018) поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.