За 10 місяців 2018 р. регіональна філія «Львівська залізниця» надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій у приміському сполученні західного регіону на суму майже 55,5 млн грн, втім отримала лише майже 6,5 млн грн компенсації, що становить 11,7 %.

У приміському сполученні на Львівщині із початку року за перевезення пасажирів пільгових категорій нараховано понад 21,8 млн грн. Станом на початок листопада 2018 р. компенсовано лише приблизно 2,5 млн грн, що становить 11,1 % від суми, фактично витраченої на забезпечення перевезення в приміському сполученні громадян пільгових категорій.

З початку року на Тернопільщині Львівській магістралі компенсовано за перевезення пільговиків заледве 1,2 млн грн, тоді як фактична сума витрат залізниці становить понад 9,2 млн грн. На Рівненщині компенсовано 849,2 тис. грн, що становить13,5 % від фактичних витрат за цю послугу (майже 6,3 млн грн). Понад 4,1 млн грн упродовж січня—жовтня залізниця витратила на забезпечення пільгових приміських перевезень у Закарпатті. При цьому за звітний період отримала 958,3 тис. грн компенсації.

У Волинській та Івано-Франківській областях, де магістраль за 10 місяців цього року сумарно надала послуг із перевезення пасажирів пільгових категорій на понад 11 млн грн, із початку року компенсували менше 1 млн грн. На Волині за звітний період залізничникам відшкодували майже 0,5 млн грн, що становить 9,5 % від суми, фактично витраченої на забезпечення перевезення пільговиків у приміському сполученні області, на Івано-Франківщині відповідно 427,7 тис. грн (7,3 %).

Лише 4,6 % (132,9 тис. грн) від суми за пільгові перевезення (2,876 млн грн) залізничникам компенсували у Чернівецькій області. При цьому 116,7 тис. грн та 16,2 тис. грн відповідно Чернівецька міська та Глибоцька районна ради відшкодували магістралі в цьому році, ліквідовуючи заборгованість 2015-го.

Залізничники вкотре звертають увагу, що, відповідно до українського законодавства, компенсації за пільгові перевезення залізничним транспортом повинні здійснюватися за рахунок державного або місцевого бюджетів, залежно від того, яким органом прийнято рішення про введення пільг, а також наголошують, що відсутність належних компенсаційних виплат за перевезення пасажирів пільгових категорій ускладнює фінансову та матеріально-технічну ситуацію у господарстві приміських пасажирських перевезень і суттєво обмежує можливості залізниці для стабільного та повноцінного забезпечення цієї важливої соціальної послуги.