У 2019 р. Укрзалізниця капітально оновила 7 електропоїздів і вклала майже 400 млн грн у приміські перевезення, — Євген Кравцов

19 грудня 2019, 10:10

Укрзалізниця оновлює електропоїзди для забезпечення затребуваних приміських перевезень пасажирів. За 11 місяців 2019 р. компанія капітально відремонтувала сім складів, із яких продовжила термін служби шести електропоїздам на 22 роки. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Усі роботи з модернізації електропоїздів здійснюються на власних потужностях — Київському електровагоноремонтному заводі. Компанія на оновлення приміських поїздів за 11 місяців уже спрямувала 387 млн грн і до кінця року виконає ремонтні роботи ще на 134 млн грн. Модернізація одного електропоїзда обходиться в 10 разів дешевше, ніж придбання нового складу.

Серед відремонтованих цьогоріч електропоїздів три склади надійшли на Південно-Західну залізницю. Із них два забезпечують прискорені приміські перевезення на дільницях Київ—Роток, Київ—Фастів, Київ—Шепетівка, а один використовується в регіональному сполученні на дільницях Київ—Конотоп, Шостка, Київ—Зернове, Київ—Ворожба.

Також по одному складу надійшло на Донецьку, Львівську, Одеську та Південну залізниці. Вони задіяні в загальному обігу приміських пасажирських перевезень.

До кінця 2019 р. планується виконати капітальний ремонт з подовженням терміну служби ще двох електропоїздів для регіональних філій «Львівська залізниця» та «Південно-Західна залізниця».

При капітальних ремонтах електропоїздів суттєво оновлено їхній салон, відремонтовано системи вентиляції та обігріву, туалетне обладнання, вікна, двері у вагонах. Окремі склади обладнані сучасними системами сповіщення пасажирів, облаштовані новими сидіннями з покращеними ергономічними властивостями. Для підвищення рівня комфорту пасажирів в електропоїздах замінено низку вузлів і агрегатів, світлосигнальне обладнання та інше. Також модернізовано систему освітлення салонів вагонів електропоїзда: облаштована «світлова лінія» зі світильниками на базі світлодіодів, встановлені електронні маршрутні вказівники на лобових частинах головних вагонів, електронна нумерація вагонів. Залізничники сподіваються, що пасажири ставитимуться до рухомого складу відповідно — дбайливо та охайно, що дасть змогу зберегти комфорт перевезень.

Через високий обсяг зношеного та застарілого парку приміського рухомого складу в найближчі три роки негайної заміни потребують 77 електропоїздів та 37 дизель-поїздів.

Укрзалізниці в цьому питанні необхідна державна підтримка — виділення бюджетних коштів на придбання приміського рухомого складу, як це передбачено нормами Закону України «Про залізничний транспорт», або передача його на баланс місцевих органів влади, оскільки вони є замовниками послуги.

Також для своєчасного оновлення парку необхідне відшкодування залізничному перевізнику витрат на здійснення приміських перевезень за соціальними, державно регульованими тарифами. За 10 місяців збитки в приміському секторі становили 5,4 млрд грн, серед яких заборгованість за перевезення пільгових категорій пасажирів — 339,6 млн грн.

Нагадаємо, Укрзалізниця щороку в приміському сполученні перевозить понад 100 млн пасажирів.


Поширити y соціальній мережі



Чи не хочете поділитися своїми думками з цього приводу?